“یک روز او ممکن است بازی کند…”: آرزوی صمیمانه ریشابه پنت برای پسر ریکی پونتینگ

دهلی کپیتالز (دی سی) پس از ناکامی در کسب پیروزی در چهار بازی ابتدایی فصل خود تا کنون، رتبه آخر را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به خود اختصاص داده است. هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر درست پیش نمی‌رود و اتاق فکر تیم در تلاش است تا از پوسیدگی‌ای که به وجود آمده است جلوگیری کند. در روز شنبه، DC باید به عنوان یک واحد شلیک کند، اگر مجبور به تغییر در هنگام آماده‌سازی شود. درگیری با رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام چیناسوامی.

با این حال، سرمربی دی سی، ریکی پونتینگ، با معضل انتخابی مواجه است، میچل مارش، بازیکن همه کاره استرالیا، به رقابت بازگشته است و رومن پاول، مهاجم هند وست، هنوز به زمین نرسیده است.

پونتینگ، کاپیتان افسانه‌ای استرالیا، در حالی که پسرش فلچر ویلیامز پونتینگ را پرتاب می‌کند، دیده شد.

در این ویدئو که توسط دی سی به اشتراک گذاشته شد، پونتینگ به شوخی از پسرش پرسید که آیا برای انتخاب در دسترس است یا نه.

در واکنش به تعامل پونتینگ با پسرش، کاپیتان دی سی، ریشابه پنت، که به دلیل مصدومیتی که سال گذشته در یک تصادف جاده ای متحمل شده بود، تمام فصل را کنار گذاشته بود، پاسخی شوخ آمیز داشت.

پنت نوشت: “هاهاهاها خیلی جوان برای انتخاب ریک. شاید یک روز او بیاید و برای دهلی بازی کند.”

در غیاب پنت، دیوید وارنر هدایت تیم را بر عهده داشت، در حالی که آکسار پاتل به عنوان نایب کاپیتان منصوب شد.

ترکیب پایتخت دهلی: دیوید وارنر (ج)، پریتوی شاو، سرفراز خان، امان حکیم خان، آبیشک پورل (هفته‌انه)، آکسار پاتل، خلیل احمد، کولدیپ یاداو، رومان پاول، ریلی روسوو، آنریش نورجه، مستفیزر رحمان، چتان ساکریا، موکش کومار، فیل سالت، لونگی نگیدی، پراوین دوبی، لالیت یاداو، ریپال پاتل، ویکی استوال، ایشانت شارما، مانیش پاندی، کاملش ناگارکوتی و یاش دهل.

موضوعات ذکر شده در این مقاله