هند در مسابقات هاکی لیگ برتر FIH با نتیجه 4-2 بریتانیای کبیر را شکست داد

هند در ضربات پنالتی 4-2 بریتانیا را شکست داد و پس از اینکه هر دو تیم در پایان وقت قانونی با نتیجه 4-4 قفل شدند در بازی برگشت پرگل لیگ برتر FIH در روز شنبه در اینجا یک امتیاز پاداش کسب کردند. کاپیتان هارمنپریت سینگ (دقیقه 7)، ماندیپ سینگ (19)، سوخجیت سینگ (28) و آبیشک (50) گلزنان هند بودند. سام وارد (8، 40، 47، 53) ستاره تیم میزبان بود که هر چهار گل را به ثمر رساند. این برد یک امتیاز پاداش را برای هند تضمین کرد اما آنها همچنان با 24 امتیاز از 12 بازی در رتبه دوم جدول رده بندی پایین تر از بریتانیای کبیر قرار دارند.

بریتانیا با 26 امتیاز از 11 بازی در صدر جدول قرار دارد.

هند پیش از این در بازی اول 4-2 به بریتانیای کبیر شکست خورده بود و بلژیک را 5-1 شکست داد.

هند در مرحله بعدی به آیندهوون هلند سفر خواهد کرد تا در 7 ژوئن در دور اروپای رقابت های لیگ حرفه ای FIH خود با میزبان بازی کند.

بریتانیای کبیر هجومی را شروع کرد و در دقیقه سوم توسط فیل روپر اولین ضربه را وارد دروازه کرد اما کریشان بهادر پاتاک دروازه بان هند توپ را دفع کرد.

روپرت شیپرلی برای ضربه زدن روپر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پاتاک بازتاب های فوق العاده ای از خود نشان داد.

سه دقیقه بعد، بریتانیای کبیر ضربات پنالتی پشت سر هم را مهار کرد اما یک بار دیگر پاتاک به کمک هند آمد و هر دوی آنها را نجات داد.

Mandeep سپس یک دقیقه بعد صاحب یک کرنر پنالتی برای هند شد و دراگفلیک کم هارمنپریت کاپیتان توپ را به صدا درآورد و دیوید ایمز، دروازه بان بریتانیای کبیر را به صدا درآورد تا تیم میهمان را برتری دهد.

شادی هند کوتاه مدت بود زیرا وارد یک کرنر پنالتی را در همان دقیقه بعد به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی برسد.

درست در کوارتر اول، بریتانیای کبیر یک کرنر کوتاه دیگر را مهار کرد، اما ضربه درگ نیکلاس باندوراک خطرناک تلقی شد زیرا هند جان سالم به در برد و هر دو تیم در 15 دقیقه اول 1-1 قفل شدند.

هر دو تیم در کوارتر دوم با سرعتی دیوانه‌وار به بازی ادامه دادند، اما این هند بود که دوباره از طریق ماندیپ، که از پاس درخشان سینگ هاردیک توپ را به دروازه کوبید، جلو افتاد.

بازی تمام عیار از سوی هر دو تیم بود اما این بریتانیای کبیر بود که تنها سه دقیقه بعد از نیمه دوم در قالب کرنرهای پنالتی متوالی یک فرصت گلزنی دیگر به دست آورد اما یک بار دیگر پاتاک ناجی هند شد.

دو دقیقه مانده به نیمه، سوخجیت پس از تغذیه توسط هاردیک در حالی که میهمان با بالشتک دو گل به هوا رفتند، با یک تاماهاوک نتیجه را 3-1 به سود هند کرد.

هر دو تیم پس از تغییر پایان‌ها نتوانستند هیچ موقعیت قطعی ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 40 هند یک کرنر پنالتی دیگر را دریافت کرد و وارد با یک ضربه محکم به گل رسید تا اختلاف را کاهش دهد.

هند به دلیل دریافت کرنرهای پنالتی بیش از حد مقصر بود، به طور دقیق چهار ضربه پنالتی در سه دقیقه پایانی کوارتر دوم، اما بریتانیای کبیر نتوانست از فرصت ها استفاده کند.

درست پس از شروع کوارتر پایانی، این هند بود که یک ضربه ایستگاهی را به دست آورد اما این بار تلاش هارمنپریت توسط شیپرلی متوقف شد.

واردی بدون علامت در دقیقه 47 با تلاش میدانی برای بریتانیای کبیر گل تساوی را به ثمر رساند.

بریتانیای کبیر در کوارتر پایانی مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما این هند بود که در دقیقه 50 با گل میدانی آبیشک از روی ضدحمله، برتری خود را بازگرداند.

این نمایش وارد در روز شنبه بود که او با یک گل میدانی، چهارمین شب خود، بریتانیا را دوباره به سطح خود رساند.

هر دو بریتانیا و هند در دقایق پایانی بازی به کرنرهای پنالتی دست یافتند اما در اجرا با شکست مواجه شدند.

در ضربات اوت، مانپریت سینگ، هارمنپریت، لالیت کومار آپادحیای و آبیشک برای هند گلزنی کردند.

تک گل بریتانیای کبیر از پنج تلاش توسط ویل کلنان به ثمر رسید، زیرا زکری والاس، شیپرلی و روپر در موقعیت تک به تک از دست دادند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله