لاکشیا سن سخت مبارزه کرد اما در سه بازی مقابل کونلاوت ویتیدسارن در اوپن تایلند شکست خورد.

عکس فایل لاکشیا سن© توییتر

چالش هند در مسابقات آزاد تایلند پس از آن به پایان رسید که لاکشیا سن، شاتل ستاره، در نیمه نهایی سه بازی سخت مردان در نیمه نهایی مقابل کونلاووت ویتیدسارن، بازیکن دوم تایلند، در روز شنبه در اینجا به پایان رسید. اما با پیشرفت مسابقه راه خود را از دست داد تا در نهایت در مسابقه ای که یک ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید با نتیجه 21-13 17-21 13-21 شکست خورد. کونلاوت در مرحله بعد با برنده نیمه نهایی دیگر بین چوک ییو لی، بازیکن هشتم هنگ کنگ و توما جونیور پوپوف از فرانسه بازی خواهد کرد. لاکشیا برای اولین بار در این فصل وارد نیمه نهایی شده بود و در مسابقات مسترز اندونزی نزدیک شد و در مرحله یک چهارم نهایی از آن خارج شد.

رتبه او به دلیل یک رشته عملکرد پایین تر از حد در سال جاری از رتبه ششم حرفه ای به 23 کاهش یافته است.

در ابتدا در بازی اول بین دو شاتل رقیب پیش آمد قبل از اینکه لاکشیا در وقت استراحت به برتری 11-6 برسد.

تایلندی پس از پایان وقت استراحت قدرتمند ظاهر شد و با کسب چهار امتیاز متوالی اختلاف را به 11-10 کاهش داد. اما لاکشیا درست در زمان مناسب بازی خود را ارتقا داد تا پنج امتیاز پیش بیفتد و بازی افتتاحیه را به راحتی و بدون دادن هیچ شانسی به حریفش به پایان رساند.

بازی دوم در حالی که دو بازیکن تا امتیاز 10 با هم برابری می‌کردند روی یک ضربات مساوی انجام شد، قبل از اینکه کونلاوت از ضربه‌های ضربدری خود استفاده کرد و برای اولین بار در مسابقه با 12-10 پیش افتاد.

با این حال، هندی با کمک رالی های طولانی و دراپ شات های دقیق در حالی که نبرد بین دو بازیکن ادامه داشت، راه خود را ادامه داد.

اما کونلاوت بازی خود را چند درجه افزایش داد و چهار امتیاز متوالی به جیب زد تا در گیم دوم پیروز شود و مسابقه را به سرنوشت ساز برساند.

در تصمیم گیری، حرکت در ابتدا به نفع کونلاووت تغییر کرد زیرا او به برتری 5-2 رسید، اما لاکشیا در حالی که دو بازیکن با چنگ و دندان با هم مبارزه کردند، به عقب برگشت.

رالی‌های طولانی در نهایت به هندی‌ها لطمه زد، که با پیشرفت بازی نهایی خسته به نظر می‌رسید و کونلاوت را با برتری قابل توجه 18-12 به ارمغان آورد و سپس تای به راحتی تصمیم‌گیرنده را بست. PTI SSC SSC APA APA

موضوعات ذکر شده در این مقاله