«تو هرگز یک بازیکن بزرگ را نمی نویسی»: عثمان خواجه در مقابل دیوید وارنر پیش از فینال WTC

تصویر فایل دیوید وارنر© AFP

عثمان خواجه، بازیکن چپ دست استرالیایی، معتقد است که شریک افتتاحیه او، دیوید وارنر، مدتی است که بهترین کریکت را به نمایش گذاشته است. دو ماه پیش در مسابقات Border-Gavaskar Trophy، بازیکن چپ دست تنها توانست 26 ران از سه اینینگ مقابل هند به ثمر برساند. در کل وارنر طبق استانداردهای خودش فرم ضعیفی داشته است. برتری او در سال گذشته به نمایش گذاشته شد، زیرا او در صدمین مسابقه آزمایشی خود در برابر آفریقای جنوبی در آزمون روز باکس در ملبورن موفق به کسب 200 عدد مسحور کننده شد. اما اکنون وارنر به دنبال غلبه بر شکل ضعیف دویدن خود و نشان دادن مهارت و تجربه واقعی خود خواهد بود.

خواجه به نقل از ICC گفت: «در چند روز گذشته او را با خفاش دیده‌ام و نمی‌خواهم او را بداخلاق کنم، اما ظاهر خوبی دارد.

این احتمالاً بهترین چیزی است که برای مدتی دیده‌ام که او در تورها نگاه می‌کند. این همیشه با دویدن‌ها مرتبط نیست، اما اگر شانسی برای گلزنی دیوی وارنر داشته باشیم، می‌تواند همین باشد.»

زمانی که پشتش به دیوار است، او همیشه بهترین بازی خود را انجام می‌دهد. ما دیدیم که او در صدمین بازی خود یک قرن دو گل زد که همه او را خط می‌کشیدند و به او می‌گفتند که تمام است و این آخرین بازی او بود و او بیرون رفت. 200 میگیره.”

خواجه امضا کرد: “شما هرگز یک بازیکن بزرگ را از کار نمی نویسید، بنابراین من منتظر فرار هستم.”

وارنر 36 ساله در طول تور 2019 Ashes تنها 95 دوش در پنج تست با امتیاز 9.5 به دست آورد و در دو سال گذشته در مقاطعی با مشکل مواجه شده است و فقط یک قرن را ثبت کرده است – حماسه 200 خود در روز باکسینگ در تابستان گذشته – و 18 امتیاز 15 یا کمتر در 32 اینینگ.

علیرغم تناقضاتش، وارنر ادعا می کند که هیچ اولتیماتوم یا خواسته ای از مقامات تیم، از جمله کاپیتان پت کامینز و مربی اندرو مک دونالد دریافت نکرده است.

وارنر گفت: “من اینجا برای سریالی برای بازی کریکت انتخاب شده‌ام. هیچ‌کس در مورد هیچ موقعیتی با من صحبت نکرده است. من فقط به عنوان اولین بازیکن برای ادامه فعالیت حرفه‌ای یک دهه‌ام اینجا هستم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله