نامزد Ruturaj Gaikwad پس از فینال IPL 2023، پای MS Dhoni را لمس کرد. تماشا کردن

MS Dhoni در حال فعالیت برای CSK در طول IPL 2023© BCCI

MS Dhoni الهام بخش بسیاری از کریکت بازان آینده است و احترامی که او در رختکن چنای سوپر کینگز دارد تقریباً افسانه ای است. دونی یکی از موفق‌ترین کاپیتان‌های تاریخ لیگ برتر هند (IPL) بوده است و تیمش را با شکست دادن گجرات تایتانز در مسابقه قله به عنوان پنجمین قهرمانی بی‌سابقه رساند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود، روتوراج گایکواد را می توان در حال تعامل با دونی پس از مسابقه مشاهده کرد و نامزدش اوتکارشا پاوار قبل از اینکه کاپیتان هر دوی آنها را در آغوش بگیرد و گفتگوی طولانی داشته باشد، به نشانه احترام، پای دونی را لمس کرد.

دونی روز پنجشنبه با موفقیت تحت عمل جراحی زانوی چپ در بیمارستانی در بمبئی قرار گرفت و امیدها برای بازی در هفدهمین دوره لیگ برتر هند در سال آینده را افزایش داد. دونی که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرده بود و با جراح معروف ارتوپد ورزشی دکتر دینشاو پاردیوالا، که او نیز در پنل پزشکی BCCI است و تعدادی جراحی را انجام داده بود، مشورت کرد. برترین بازیکنان کریکت هند، از جمله ریشابه پنت.

“بله، دونی روز پنجشنبه یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی انجام داده است. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من جزئیاتی ندارم. هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت بیماری را دریافت نکرده ام. جراحی و موارد دیگر، “کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK به PTI تایید کرد.

یکی دو روز دیگر مرخص می شود. او چند روز قبل از شروع دوره توانبخشی گسترده اش استراحت خواهد کرد. اکنون انتظار می رود که او زمان کافی برای بازی در IPL بعدی را داشته باشد. مدیریت CSK در شرایط ناشناس به PTI گفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله