گلن ماکسول به حفاری “10 کرور Cheerleader” ساخته Virender Sehwag پاسخ می دهد

گلن ماکسول گفت که با برخی از نظرات Virender Sehwag در مورد او خوب است.© BCCI / IPL


ویرندر سهواگ در ارزیابی خود از عملکرد گلن ماکسول در لیگ برتر هند (IPL) در فصل 2020 امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سخنی نگفت. بازکن سابق هند تا حدی برچسب گذاری کرد “استرالیایی 10 نفره” که به گفته سهواگ ، در تعطیلات “با درآمد بالا” در امارات متحده عربی به سر می برد. گلن ماکسول سرانجام به اظهار نظر سهواگ پاسخ داد ، اما این بازیکن استرالیایی با کریکت سابق هند وارد یک مسابقه لجن کشیدن نشد. در عوض ، ماکسول اظهارات سهواگ را کنار زد و گفت که او با اظهارات “صریح” خود خوب است.

اخبار

به نقل از استرالیای غربی ، ماکسول گفت: “اشکالی ندارد. ویرو با بیزاری از من کاملا صریح است و این خوب است. او مجاز است هرچه دوست دارد بگوید.”

“او برای چنین اظهاراتی در رسانه ها صحبت می کند ، بنابراین این خوب است. من با این مسئله مقابله می کنم و ادامه می دهم و آن را با یک دانه نمک با سهواگ می برم.”

ماکسول ، که به دلیل مسائل بهداشتی ، از کریکت استراحت کوتاهی کرده بود ، گفت که وقت خارج از کریکت به او کمک کرده تا با این “انواع کارها” کنار بیاید.

ماكسول گفت: “من فكر مي كنم كه الان بهتر توانسته ام با چنين مواردي سروكار داشته باشم.”

“من فکر می کنم با عقیده زمان خوبی برای گذراندن چیزی شبیه به آن بود که من بتوانم مقدماتی برای مقابله با مشکلات ایجاد کنم. مطمئناً امسال آزمایش بزرگی برای آن بوده است.”

تبلیغ شده

این استرالیایی در IPL 2020 زمان سختی را پشت سر گذاشت. او 13 مسابقه برای Kings XI پنجاب انجام داد و توانست فقط 108 دویدن را با میانگین 15.42 و ضربات 101.88 به ثمر برساند.

ماکسول ، که به لطف سو explo استفاده های مرز شکن خود ، “Big Show” نامگذاری می شود ، حتی موفق به زدن حتی یک شش در کل IPL 2020 نشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله