گزارش: لیونل مسی به دلیل سفر به عربستان سعودی با خطر تعلیق پاری سن ژرمن مواجه است

یک منبع آگاه در روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که لیونل مسی پس از سفر به عربستان سعودی در اوایل این هفته بدون اجازه باشگاه، از سوی پاری سن ژرمن محروم خواهد شد. این منبع گفت که کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین که قراردادش در پایان فصل تمام می شود، “چند روزی” محروم خواهد شد، در حالی که رسانه های مختلف در فرانسه گزارش دادند که او با دو هفته محرومیت مواجه خواهد شد. این منبع افزود: «او نمی‌تواند تمرین کند، نمی‌تواند بازی کند و تا زمانی که اقدامات انضباطی وجود دارد، پولی دریافت نخواهد کرد.»

یکی دیگر از منابع باشگاهی اشاره کرد که برنده هفت بار توپ طلا “احتمالا” برای دو هفته از میادین دور خواهد ماند و اشاره کرد که “هیچ کس مهمتر از باشگاه نیست”.

مسی که در ماه ژوئن 36 ساله می شود، روز یکشنبه در شکست خانگی 3-1 پی اس جی مقابل لوریان در لیگ 1 بازی کرد.

وی سپس به عربستان سعودی سفر کرد تا به تعهدات خود در قالب قراردادی با دفتر گردشگری این کشور عمل کند.

در نتیجه مسی یک جلسه تمرین روز دوشنبه را پس از شکست آخر هفته از دست داد، قبل از اینکه تیم پی اس جی روز سه شنبه یک روز تعطیل شود.

منبع آگاه گفت که آرژانتینی در تمرین روز چهارشنبه نیز شرکت نخواهد کرد.

پاری سن ژرمن قرار است یکشنبه در خارج از خانه مقابل تروا به بازی های لیگ بازگردد، بازی که مسی ممکن است اکنون آن را از دست بدهد.

اگر او دو هفته دور از میادین باشد، در دیدار خانگی برابر آژاکسیو در 13 می نیز کنار خواهد رفت.

تدابیر انضباطی، احتمال ماندن مسی در پایتخت فرانسه پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش در پایان این فصل را بسیار دورتر می‌کند.

یک منبع نزدیک به باشگاه که در مقطعی به نظر می‌رسید اقامتش را برای یک سال دیگر تمدید می‌کند، ماه گذشته به خبرگزاری فرانسه گفت که او اکنون “بسیار احتمال دارد” در پایان کمپین فوتبال را ترک کند.

مسی در سال 2021 از بارسلونا آمد، اما با به ثمر رساندن 31 گل در 71 بازی در تمام رقابت ها، برای بازتولید بهترین فرم خود در پاریس با مشکل مواجه شده است.

او اخیراً توسط بخشی از طرفداران PSG مورد تمسخر قرار گرفت که او را نمادی از تمام باشگاه‌هایی می‌دانند که در تمرکز بر خریدهای فوق‌ستاره اشتباه کرده‌اند و در عین حال نتوانسته تیمی واقعاً رقابتی بسازد.

مسی در این فصل 20 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و با 15 گل بهترین پاس گل در لیگ 1 است.

با این حال، فرم او از زمانی که آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی قطر رساند، همراه با این تیم کاهش یافته است.

عملکرد ضعیف پی اس جی در برابر لورین ششمین شکست را در 17 بازی لیگ 1 در سال 2023 به ارمغان آورد.

آنها با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مارسی در صدر جدول باقی مانده اند و پنج بازی باقی مانده است و بنابراین همچنان در مسیر کسب یازدهمین عنوان قهرمانی فرانسه هستند.

با این حال آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شدند و در همان مرحله از جام حذفی فرانسه به مارسی نیز رفتند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله