گزارش بن استوکس برای CSK، بازیکن همه جانبه برای بازگشت به خانه پس از بازی نهایی لیگ IPL 2023: گزارش

بن استوکس پس از جدال CSK و DC به خانه بازخواهد گشت© BCCI/Sportzpics

سردار آزمون انگلیس، بن استوکس، که با مشکلات تناسب اندام دست و پنجه نرم می کند، قرار است پس از آخرین بازی لیگ IPL چنای سوپر کینگز به خانه بازگردد تا به خود زمان کافی برای آماده شدن برای بازی Ashes ماه آینده بدهد. این بازیکن 31 ساله که توسط CSK به مبلغ 16.25 کرور در جریان حراج IPL در دسامبر 2022 خریداری شد، تنها در دو مسابقه اول CSK شرکت کرد و 7 و 8 گل به ثمر رساند و 18 ران در تنها اور خود با توپ دریافت کرد.

طبق گزارش ESPNcricinfo، با شروع سری Ashes بین انگلیس و استرالیا با اولین تست در 16 ژوئن، استوکس “پس از آخرین بازی گروهی خود مقابل دهلی کپیتالز در بعدازظهر شنبه به بریتانیا بازخواهد گشت.”

به عنوان بخشی از آماده سازی خود، انگلیس همچنین قرار است در تاریخ 1 ژوئن در لردز در برابر ایرلند تستی انجام دهد و استوکس که مدت ها مشکل زانو دارد، ابراز تمایل کرده بود “به خودم زمان کافی برای بازگشت و انجام آن بازی بدهم. “و “نقش خود را به عنوان چهارمین درزگر” در طول خاکستر انجام دهم.

پس از بازی 3 آوریل، استوکس در ابتدا به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا، هیچ مسابقه ای برای CSK انجام نداد.

در 22 آوریل، استفن فلمینگ، سرمربی CSK، گفته بود که استوکس “مشکلاتی را متحمل شده و یک هفته از میادین دور خواهد بود.” ستاره همه جانبه هفته گذشته دوباره برای انتخاب در دسترس بود، اما در XI بازی برای CSK حضور نداشت.

در حالی که CSK در جایگاه دوم جدول رده بندی IPL قرار دارد، فلمینگ پس از باخت آنها مقابل کلکته نایت رایدرز در روز یکشنبه گفت که بولینگ در حال حاضر برای استوکس “کمی چالش” است و او به عنوان “پوشش ضربه ای” آنجاست.

با توجه به اینکه روز شنبه تنها یک بازی دیگر در مرحله لیگ مقابل دهلی کپیتالز باقی مانده است، CSK انتظار نمی رود که یازده تیم خود را تغییر دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله