گرگ ها پس از پیروزی در آرسنال برای بازیابی رائول خیمنز دعا می کنند


کونر کوادی ، کاپیتان گرگ ها ، اظهار داشت که دعا می کند رائول خیمنز ، هم تیمی خود ، در جریان برد 2-1 تیمش در آرسنال ، به دلیل مصدومیت از ناحیه سر ، به بیمارستان منتقل شود. خیمنز پس از برخورد با داوید لوئیز و در اوایل بازی با برانکارد از زمین ، 10 دقیقه در زمین از طریق پزشکان تحت درمان قرار گرفت. نونو اسپیریتو سانتو ، رئیس گرگ ها تأیید کرد که 29 ساله هوشیار است و به درمان پاسخ می دهد. کوادی گفت: “ما بلافاصله می دانستیم.” “او با افراد مناسب است اما ما امیدواریم و دعا می کنیم که حال او خوب باشد زیرا او همان کسی است که اکنون به آن فکر می کنیم

اخبار

“این چیزی است که ما هرگز نمی خواهیم ببینیم. من امیدوارم و دعا می کنم همه چیز خوب باشد ، چیزی که امروز مهم است این است که او و دیوید لوئیز خوب هستند.”

دیوید لوئیز با خونریزی به یک باند سفید که دور سرش پیچیده شده بود ادامه داد تا اینکه نیمه وقت ، با جایگزینی راب هولدینگ ، منجر به تماس های تازه ای برای معرفی بازیکنان جایگزین ضربه مغزی در فوتبال شد.

قانونگذاران فوتبال IFAB درهای جایگزین ضربه مغزی را برای استفاده آزمایشی با اتحادیه فوتبال انگلیس به امید اتحادیه فوتبال انگلیس در جام حذفی این فصل باز کرده است.

با این حال ، میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال از تصمیم عدم تعویض فوری بازیکن برزیلی دفاع کرد و گفت که وی سرانجام به دلیل ناراحتی ناشی از قطع در این حادثه به جای علائم ضربه مغزی کنار گذاشته شد.

آرتتا گفت: “اول از همه سند باید بررسی کند که آیا او هیچ هوشیاری خود را از دست نداده است.” “دیوید فقط نگران کاهش بود ، نه چیز دیگری.

“او بسیار ناخوشایند بود و نمی توانست توپ را به ثمر برساند. یک مدافع میانی که نمی تواند توپ را سر بزند ، نمی تواند بازی کند.”

بقیه تیم گرگ ها در 9 بازی قبلی خود در لیگ فقط 5 گل ترکیب کرده بودند ، اما پدرو نتو و دانیل پودنس با یک ضربه عالی مهمانان را به پیروزی خارج از آرسنال از سال 1979 تاکنون واگذار کردند.

سرعت ترائوره ​​آرسنال را می سوزاند

نتو سریعترین پاسخ را داد و برگشت را پس از اینکه لئاندر دندونکر در 27 دقیقه با ضربه سر آداما تراوره به تیر افقی دروازه برخورد کرد ، تبدیل به گل کرد.

این برتری کوتاه مدت بود زیرا آرسنال پاسخ داد تا اولین گل خود را از بازی آزاد در شش بازی لیگ به ثمر برساند.

سانتر دعوت کننده ویلیان توسط گابریل مگالهاس در پست دروازه به گل دوم خود برای این تیم ارسال شد.

اما خط دفاعی آرسنال که در پایان فصل گذشته با فتح جام حذفی بستر احیای زیر نظر آرتتا بود ، نتوانست با سرعت ترائوره ​​کنار بیاید.

دارت دیگر اسپانیایی باعث خستگی نتو شد و هنگامی که ضربه او توسط برند لنو ریخت ، پودنس سریعترین واکنش را نشان داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

آرسنال پس از وقفه پاسخ داد تا مردان نونو را عقب بیندازد ، اما تیم میزبان در سومین مرحله نهایی باز هم از الهام و پایان بالینی برخوردار نبود.

انتظار پی یر امریک اوبامیانگ برای گلزنی در لیگ برتر از بازی آزاد از آنجایی که وی طی سه سال یک قرارداد پرسود جدید به ارزش 55 میلیون پوند (73 میلیون دلار) امضا کرد.

کاپیتان آرسنال بهترین موقعیت تیمش برای گل تساوی را داشت اما با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت و باعث ناراحتی آرتتا شد.

توپچی ها اکنون سه بازی خانگی متوالی را از دست داده اند تا به رده چهاردهم جدول برسند.

تبلیغ شده

آرتتا افزود: “وقتی در خانه سه بازی پشت سر هم باختی ، این مسئله نگران کننده است. من مسئول آن هستم.” “ما باید توپ را در تور قرار دهیم ، در نیمه اول آنها دو شوت به سمت دروازه زدند و دو گل به ثمر رساندند.”

در انتهای دیگر جدول ، گرگ ها تا رده ششم و چهار امتیاز بالاتر از رهبران لیگ تاتنهام و لیورپول صعود می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله