گرت ساوت گیت اعتراف کرد که بعد از کارت قرمز دانمارک نگران هری مگوایر بود

هری مگوایر در جریان دیدار خود مقابل دانمارک در لیگ ملت های UEFA کارت قرمز دریافت کرد.© خبرگزاری فرانسه


گرت ساوت گیت ، سرمربی انگلیس اعتراف کرد که هنگام اخراج کاپیتان منچستریونایتد برابر دانمارک در لیگ ملت ها ، نگران حرفه هری مگوایر بود. مگوایر ماه گذشته در نیمه اول مقابل دانمارک از زمین اخراج شد و مضطرب به نظر می رسید و انگلیس در نهایت 0-1 شکست خورد.

اخبار

این جوان 27 ساله همچنین پس از حادثه ای در یونان در ماه آگوست ، مقصر شناخته شده در حمله غیرقانونی ، مقاومت در برابر دستگیری و تلاش های مکرر برای رشوه ، شاهد فرو رفتن فرم او بود.

با این حال ، مگوایر به آرامی شروع به بازگشت به فرم کرده و همچنین در جریان پیروزی 4-1 مقابل نیوکاسل یونایتد برای منچستر یونایتد گلزنی کرده است. وی همچنین در بازی برابر جمهوری ایرلند برای انگلیس گلزنی کرد.

“من واقعاً از هری راضی بودم. احساس کردم که کارت قرمز می تواند همه چیز را پایین بیاورد. هنگام شب که از زمین بیرون می رفت ، چهره او را می دیدی [against Denmark]، Goal.com به نقل از Solskjaer گفت ، چگونه او فقط یکی از آن جادوها را تجربه کرده بود که باید احساس می کرد همه چیز علیه او است.

“من مکالمات خوبی با او داشتم و می دانم که باشگاه او از او حمایت می کرد و عملکرد باشگاهی او پس از آن خوب بود. در برابر ایرلند فکر کردم مهم است که او را با پیراهن انگلیس برگردانم. این لحظه زیبایی برای او بود کاپیتان تیم و به ثمر رساندن گل نیز یک افزایش واقعی است – بنابراین دیدن این عالی بود “.

انگلیس در حال حاضر خود را برای حضور در دو مسابقه لیگ ملت های یوفا برابر بلژیک و ایسلند آماده می کند.

انگلیس در حال حاضر در گروه 2 لیگ ملت های UEFA در رده سوم قرار دارد و تیم با دانمارک در امتیاز قرار دارد.

تبلیغ شده

فقط برنده گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها راه پیدا می کند.

انگلیس برای ادامه رقابت در مرحله نیمه نهایی باید بلژیک را شکست دهد در غیر این صورت آنها باید در دیدار نهایی خود مقابل ایسلند تفاضل گل قابل توجهی کنند و امیدوارند که بلژیک به دانمارک باخت.

مباحث ذکر شده در این مقاله