“گاوتی، ما انتقام تو را گرفتیم”: شکست RCB در پایتخت دهلی جرقه جشنواره میم

RCB در پنجاهمین مسابقه IPL 2023 توسط دهلی کپیتالز شکست خورد.© AFP

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) روز شنبه در پنجاهمین بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه آرون جایتلی توسط دهلی کپیتالز شکست خورد. با تعقیب یک هدف 182، تیم تحت رهبری دیوید وارنر نیم قرن روی ضدحمله فیل سالت سوار شد و با 20 توپ خالی از خط پایان گذشت. سالت تنها با 45 توپ 87 توپ را با کمک 8 توپ 4 و 6 توپ 6 به ثمر رساند. با این برد، دی سی از رده آخر جدول امتیازی IPL 2023 فاصله گرفت

پس از بازی، هواداران به شبکه‌های اجتماعی رفتند و برخی از الگوهای خنده‌دار را به اشتراک گذاشتند، به‌ویژه هدف قرار دادن بحث Gautam Gambhir-Virat Kohli که پس از بازی قبلی RCB در برابر Lucknow Super Giants رخ داد.

واکنش هواداران به این صورت است:

سالت در حالی که دی سی خود را در لیگ برتر هند با پیروزی هفت ویکت مقابل رویال چلنجرز بنگلور زنده نگه داشت، نمایشی ظالمانه از ضربه زدن به توپ داشت.

ویرات کوهلی (55 امتیاز از 56) “بازگشت به خانه” خود را با پنجاه امتیاز برجسته به پایان رساند قبل از اینکه ماهیپال لومرور (54 بدون 29 امتیاز) با بهترین ضربه حرفه ای به رویال چلنجرز بنگلور را به 181 بر چهار رساند.

باترهای خارج از کشور دهلی که از اینجا به بعد نیاز به پیروزی در هر بازی داشتند تا در اسکله پلی آف شوتی داشته باشند، بدون ترس بازی کردند تا در مجموع در 16.4 اور به گل برسند.

علاوه بر توپ های هیجان انگیز سالت 87 از 45 توپ، دیوید وارنر (22 بر 14)، میچل مارش (26 بر 17) و ریلی روسوو (29 توپ از 21 امتیاز خارج از 21) فیلم های کوتاه به موقع تولید کردند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله