کوین پیترسن ویدئویی از حمله پلنگ به گوزن را به اشتراک می گذارد. توییتر می گوید “ترسناک” – تماشا کنید

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، کوین پیترسن، جدا از اینکه یک ستاره کریکت است، یک علاقه مندان به زندگی وحشی است. او اغلب در مورد حفاظت از کرگدن بسیار پر سر و صدا بوده است. پیترسن که 104 تست، 136 ODI و 37 T20I بازی کرده است، در IPL 2023 نیز مفسر است. روز پنجشنبه، پیترسن ویدئویی از حمله پلنگ به آهو را به اشتراک گذاشت. آهوی بی ادعا را می توان در حال نزدیک شدن به یک علفزار دید که پلنگ که در میان علف های بلند پنهان شده بود به آن حمله کرد. آنچه در پی می آید، کشمکشی بین این دو است، در حالی که آهو تلاش می کند خود را آزاد کند.

برخی از کاربران توییتر این ویدئو را ترسناک خواندند.

پیترسن اخیراً از کاپیتان CSK، ام اس دونی، خواسته است که به بازی ادامه دهد، زیرا “نیازی به اجرای بازی نیست”، فقط “ام اس ثونی” باشد. “فکر می‌کنم همه می‌خواهند به راه خود ادامه دهند. با توجه به اینکه بازیکن تاثیرگذار اکنون مرتبط‌تر شده است، فکر می‌کنم او می‌تواند. بله، کاملاً (در مورد اینکه دونی مشکل زانویش را برطرف می‌کند). این تورنومنتی است که او باید برای آن بلند شود. او می‌تواند استراحت کند. پیترسن پس از بازی در استار اسپورت گفت: اگر مشکلی در زانوی او وجود داشته باشد، می‌تواند در چند ماه آینده آن را حل کند. چرا که نه؟ او مردی مناسب است، او یک ورزشکار است.

پیترسن واقعاً از عشقی که طرفداران نسبت به دونی دارند تحت تأثیر قرار گرفت. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با دیدن بسیاری از افراد که بعد از بازی به عقب می‌مانند، فقط برای دونی، نمی‌توانست از ستایش انسانی که کاپیتان CSK است دست بردارد.

“او باید این را دوست داشته باشد. چرا می خواهد این را بدهد؟ او تحت هیچ فشاری نیست. او مجبور نیست اجرا کند. او فقط باید MS Dhoni باشد. و برای فرزندانش، برای همسرش، برای خانواده اش، چقدر باید شگفت انگیز باشد؟ تماشای این دور افتخار.”

او الهام‌بخش است. شما می‌خواهید برای او خوب بازی کنید. می‌خواهید بهترین نسخه از خود در تیمی باشید که او کاپیتان آن است. پیترسن گفت، همه شروع به احساس آن می کنند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله