کلینیکال گجرات تایتان ها با پیروزی آسان در برابر نایت سواران کلکته به پلی آف نزدیک تر می شوند

گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، بار دیگر با نمایش بالینی توانست با هفت ویکت بر کلکته نایت ریدرز پیروز شود و روز شنبه در باغ ادن در IPL به بالای جدول صعود کند. این انتقام شیرینی برای تایتان ها بود که بازی خانگی خود را به خاطر قهرمانی های رینکو سینگ باختند. ابتدا دو تایتان پیس متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (25/2) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر دست چپ (21/2) به دویدن خوب خود ادامه داد تا KKR را محدود کند. پس از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم به کاسه گرفت، پایین تر از 179/7 بود.

در یک نوار دوستانه، توپ 39-81 رحمان الله قرباز، سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و سه ویکت را در پنج اور پایانی از دست داد تا امتیاز روانی 200 دوش را از دست بدهد.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد و ویجی شانکار در 51 توپ از 24 توپ (2×4، 5×6) بدون شکست باقی ماند.

با دفاع از مجموع ناچیز، تیم میزبان لحظاتی را سپری کرد که یک شوبمن گیل بی عیب و نقص را با یک ران خجالتی از پنجاه بازی اخراج کردند و تقریباً دیوید میلر را در 26 بازی داشتند.

اما آنها یک نوع هاراکیری ساختند که اسکی باز میلر، که می توانست مستقیماً توسط ویکت بان آنها به دام بیفتد، توسط سویاش شارما از نفر سوم مورد تلاش قرار گرفت و او در نهایت آن را چمن زد.

GT در آن زمان هنوز به 51 دوش از 29 توپ نیاز داشت، اما معلوم شد که لحظه‌ای بود که بازی را تغییر داد زیرا شانکار و میلر (32 بازی خارج نشدند؛ 18b، 2×4، 2×6) این مشکل را در یک همکاری ناگسستنی 87 دونی که به وجود آمد، مهر و موم کردند. از 39 توپ.

این پیروزی باعث شد GT با 12 امتیاز از 8 مسابقه به صدر جدول برسد، زیرا آنها باید دو بازی دیگر را ببرند تا برای دومین بار در مسابقات پلی‌آف به میدان بروند.

از سوی دیگر، KKR پس از تحمل ششمین شکست خود از 9 مسابقه، به حذف زودهنگام خیره شده است، زیرا اکنون باید در تمام 5 بازی باقیمانده خود پیروز شود.

گیل (49؛ 35 ب) پس از از دست دادن Wriddhiman Saha (10) به همراه کاپیتان هاردیک پاندیا، پایه و اساس را در یک مشارکت 50 ران بنا نهادند، شروعی عالی برای GT ایجاد کرد.

سونیل نارین پس از واگذاری 18 ران از دو اوور اول خود، در اور دوازدهم بازگشت تا به خشکسالی پنج مسابقه ای خود پایان دهد که گیل را اخراج کرد.

در 102/3 پس از 13 اور، KKR هنوز برتری داشت زمانی که سویاش یک ران چهار اور را با سه توپ نقطه به عنوان نرخ لازم برای ضربه GT از 11 انجام داد.

اما کتک زن آفریقای جنوبی، قبل از بردن سویاش به نظافتچی، در یک 18 دویدن، قیدها را با مرز چاکروارتی شکست.

میلر ساق پاهای تازه کار را برای دو شش تا پشت سر هم کوبید، قبل از اینکه شانکار نیز با یک مرز وارد دروازه شود، زیرا از آنجا به بعد دیگر به دنبال GT نبود.

پس از اینکه جیسون روی به دلیل اسپاسم کمر از زمین خارج شد، به پهلو برگشت، بازکننده افغانستان دومین پنجاه خود را در این فصل زد و در مسیر ضربه 39 توپی خود، هفت شش و پنج چهار را شکست.

اما زمانی که نور احمد، اسپینر تازه کار افغانستان (4-0-21-2) هم تیمی خود با هموطن خود راشد خان را با انجام یک بازی کاملاً قضاوت شده اخراج کرد، KKR به خوبی از چند اوور پایانی به عنوان محمد شامی استفاده نکرد (3/33 در 4 اور) و جاش لیتل ایرلندی (2/25 در 4 اور) نقش خود را به کمال ایفا کردند.

در 135/5، KKR قدرت شلیک آندره راسل و رینکو سینگ را با 28 توپ در اختیار داشت.

اما رینکو دومین قربانی نور شد، در حالی که راسل «پسر تولد» نمی‌توانست کاملاً خود را با بول‌بازان GT بیان کند که او را برای یک توپ 19-34 (2×4، 3×6) محدود می‌کنند.

مسابقه پس از 45 دقیقه وقفه باران آغاز شد و KKR دو ویکت را در پاورپلی به شامی از دست داد.

پیسر هند نارایان جاگادیسان (19 توپ از 15 توپ) و بازیکن بازگشتی شاردول تاکور را که قبل از اینکه توسط موهیت شارما توسط موهیت شارما گرفتار شود، با یک اردک چهار توپی روبه‌رو شد.

اما این امر باعث عقب نشینی KKR نشد زیرا گورباز با چند ضربه با قدرت تمیز راه را نشان داد و تا یک توپ 27 پنجاه با چهار چهار و چهار شش تا مسابقه داد.

گورباز با روشن کردن مقصود خود، کاپیتان GT پاندیا را به مدت دو شش در سه توپ شکست داد.

سپس حمله به شامی را با تحقیر پذیرفت. نوک نیزه هندی سرعتی را به سمت او متمایل کرد، اما گورباز در جریان کامل بود و او به عقب رفت و آن را مستقیماً روی سر توپ‌زن کوبید تا به 26 توپ از 10 توپ برسد.

رشید (0/54 در 4 اور) وارد زمین شد، اما او همچنین نتوانست جلوی جریان دوندگی ها را بگیرد و گورباز بی امان را با تمام قدرت ضربه زد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله