“کلکته، من تو را دوست دارم”: کریس گیل دانز آواتار جدید در سال نو بنگالی. تماشا کردن

کریس گیل آواتار بنگالی خود را به نمایش می گذارد.© توییتر

کریس گیل یک سرگرم کننده در داخل و خارج از زمین است. مهارت های فوق العاده او در ضربات قدرتی او را به یکی از اولین سوپراستارهای کریکت T20 تبدیل کرد. او دارای چندین رکورد در فرمت از جمله بالاترین رکورد فردی در فرمت – 175 * است. کریس گیل، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در برابر پونا واریرز هند که اکنون از بین رفته است، در IPL 2013، تنها در 66 توپ، ضربه 175* را با 13 توپ چهار و 17 شش تا انجام داد تا RCB را با نتیجه 263/5 برنده شود. PWI در برگشت توانست تنها 133/9 امتیاز بگیرد.

تا به امروز این بالاترین امتیاز فردی در کریکت T20 باقی مانده است. این نه تنها یکی از ضربات نمادین گیل است، بلکه دلیلی است که میلیون ها طرفدار RCB با وجود کسب عنوان IPL، برای تیم خود گیر افتاده اند: سرگرمی محض که توسط ستاره های مورد علاقه آنها به تلویزیون آورده شده است. اکنون گیل به عنوان یکی از مفسران متخصص سینما جیو در IPL 2023 حضور دارد. روز شنبه، او جنبه متفاوتی از خود را به نمایش گذاشت و در سال نو بنگالی برای طرفدارانش آرزو کرد. “امی کریس گیل. سلام کلکته. Subho Nababorsho. کلکته، ami tomay bhalobashi (من کریس گیل هستم، سال نو مبارک. کلکته، من تو را دوست دارم).

کریس گیل و AB de Villiers از طرفداران بسیار خوبی در هند برخوردار هستند و دلیل اصلی آن سابقه حضور آنها در لیگ برتر هند (IPL) رویال چلنجرز بنگلور است. از این رو، جای تعجب نیست که طرف این دو ستاره را به عنوان دو نفر اول وارد تالار مشاهیر خود نامید. دسته رسمی توییتر این فرنچایز ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که در آن مایک هسون، مدیر کریکت و کاپیتان سابق ویرات کوهلی، بزرگان ضربتی را به تالار مشاهیر معرفی می‌کنند.

AB de Villiers از سال 2011 تا 2021 بخشی جدایی ناپذیر از RCB بود، در حالی که گیل اولین بار در هند غربی به مدت شش سال در این فرنچایز بود.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله