کشتی گیران اعتراض خود را به مجمع جهانی ببرند، برای حمایت به المپیکی های کشورهای دیگر نزدیک شوند

کشتی گیران معترض روز دوشنبه تصمیم گرفتند با نزدیک شدن به مدال آوران المپیک و ورزشکاران کشورهای دیگر، “آژیتاسیون” خود را جهانی کنند و هشدار دادند که اگر به درخواست آنها برای دستگیری بریج بوشان شاران سینگ، رئیس سابق فدراسیون ملی (WFI) توجه نشود، ” فراخوان بزرگ” پس از 21 ماه مه برگزار خواهد شد. باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک، برترین کشتی گیران هندی در المپیک، و وینش فوگات دارنده مدال طلای بازی های آسیایی، در 23 روز گذشته در Jantar Mantar در دهلی تظاهرات کرده و خواستار دستگیری بریج بوشان به اتهام ادعا شده اند. آزار جنسی زنان دست و پنجه نرم کننده، از جمله یک خردسال.

وینش دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 گفت: “ما این اعتراض را جهانی خواهیم کرد. به المپیکی ها و مدال آوران المپیک در کشورهای دیگر نزدیک خواهیم شد. به آنها نامه می نویسیم تا از آنها حمایت کنند.”

او مدعی شد که برخی عناصر در یکشنبه شب تلاش کردند تا اعتراض آنها را خدشه دار کنند و همچنین گفت که کشتی گیران در محل اعتراض تحت تعقیب هستند.

وی افزود: «عده‌ای سعی کردند اعتراض ما را به هم بزنند. آخرین بار زمانی بود که ما در محل اعتراض (در شروع اعتراض) ملافه‌های خود را می‌آوردیم.

“ما تحت تعقیب هستیم. مردم عکس‌ها را ضبط می‌کنند و کلیک می‌کنند… و وقتی به آنها می‌گوییم (توقف کنند)، گوش نمی‌کنند. برخی افراد ناشناس (زنان) نیز سعی کردند اینجا (داخل چادری که کشتی‌گیران برپا کرده‌اند) بخوابند. وینش گفت.

«زنانی را که نمی دانیم شبانه به داخل فرستاده می شوند… کارهایی انجام می شود که نمی خواهیم در محل اعتراض اتفاق بیفتد… که نامی بد می آورد و مبارزه ما برای حقیقت و عدالت را خدشه دار می کند. ” او همچنین گفت که کشتی گیران نه تنها خود را به محل اعتراض محدود می کنند بلکه تلاش می کنند تا همه شهروندان کشور را از وضعیت اسفناک خود آگاه کنند.

“ما در جانتار مانتار احساس می کنیم که محدود شده ایم و به گوشه ای رانده شده ایم. بنابراین هر چه بیشتر در جاهای دیگر آشوب کنیم و به مردم جاهای دیگر نیز اطلاع دهیم، بهتر است.

“امروز تصمیم گرفتیم به Connaught Place برویم و با مردم آنجا صحبت کنیم و از آنها در مبارزه برای عدالت حمایت کنیم. ما 21 می را به عنوان آخرین مهلت (برای اقدام علیه بریج بوشان) تعیین کرده ایم. اگر تصمیمی اتخاذ نشود، پس ما وینش گفت، پس از آن تاریخ، یک تماس بزرگ برای تحریک ما خواهد داشت.

اما وینش روندهای قانونی را که کشتی گیران علیه بریج بوشان آغاز کرده اند روشن نکرد.

او گفت: “آنها (فرآیندهای قانونی) در حال انجام است. من اکنون آنها را روشن نمی کنم. هنگامی که اتفاقی ملموس بیفتد، به شما اطلاع خواهیم داد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله