کشتی های جهانی بوکس C: Nishant Dev با پیروزی بیانیه وارد مرحله پیش کوارتر می شود

بوکسور هندی نیشانت دیو© BFI

نیشانت دیو بوکسور جوان هندی عملکردی پرقدرت داشت و با پیروزی 5 بر 0 مقابل سرخان علی اف دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2021 از آذربایجان به پیروزی رسید و روز چهارشنبه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی بوکس در تاشکند راه یافت. بوکسور 22 ساله کارنال با استفاده از استراتژی حمله از راه دور و فرود ترکیبی سریع از مشت ها برای شروع مبارزه روی پای جلو، نمایشی در سطح جهانی از قدرت و تکنیک عالی به نمایش گذاشت. نیشانت با قضاوت خوب حملات حریف و دفاع سخت، فرصتی برای اجرای حملات خود به آذربایجانی نداد. پنجه جنوبی که به سختی پایش را اشتباه گذاشت، برای علی اف خیلی سریع عمل کرد.

نیشانت که در دوره گذشته نیز به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود، اکنون در دور بعد به مصاف لی سانگمین از کره جنوبی خواهد رفت.

در روز پنج شنبه، چهار پاگلیست هندی برای افتتاحیه مسابقات مربوطه خود به رینگ خواهند رفت.

گوویند ساهانی قهرمان سال 2022 اوپن تایلند در وزن 48 کیلوگرم به مصاف مهرون شفیف از تاجیکستان می رود در حالی که دیپاک کومار دارنده مدال نقره آسیا در سال 2019 در وزن 51 کیلوگرم به مصاف لوئیس دلگادو از اکوادور می رود.

شیوا تاپا دارنده رکورد شش مدال آسیایی (63.5 کیلوگرم) که در دور اول خداحافظی کرد، مبارزات خود را از مرحله یک هشتم نهایی آغاز خواهد کرد زیرا قصد دارد پس از مدال برنز، یک مدال دیگر مسابقات جهانی را به جبه خود اضافه کند. نسخه 2015 در دوحه.

دارندگان مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2022، نارندر بروال در وزن 92 کیلوگرم و محمد آبرویدینوف از تاجیکستان که در دور نخست نیز از این رقابت ها خداحافظی کردند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقات در حال برگزاری است که شاهد حضور 538 بوکسور از جمله چند مدال آور المپیک از 107 کشور جهان است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله