“کریکت بخشی از زندگی است اما معامله واقعی…”: ویرات کوهلی پس از رسیدن به نقطه عطف 7000 ران در IPL

ویرات کوهلی، ستاره هند و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پس از دستیابی به نقطه عطف و 7000 دویدن در لیگ برتر هند (IPL) و تبدیل شدن به اولین بازیکنی که این کار را انجام داده است، گفت که این تنها نقطه عطف دیگری در ماموریت او برای انجام کاری است. او تلاش می کند برای تیمش انجام دهد، یعنی پیروز شدن در مسابقات. او همچنین گفت که داشتن مربی دوران کودکی و خانواده‌اش، تماشای بازی او در زمینی که همه چیز برای او به عنوان یک بازیکن کریکت در این روز رکوردشکنی شروع شد، احساس خاصی داشت.

با کمک نیم قرن از ویرات کوهلی و ماهیپال لومرور، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در پایان 20 اور در بازی لیگ برتر هند (IPL) خود مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) در ورزشگاه آرون جیتلی، امتیاز 181/4 را ثبت کرد. در روز شنبه.

ویرات پس از اینینگ گفت: “7000 دوش فقط یک نقطه عطف دیگر در طول مسیر کاری است که من سعی می کنم برای تیمم انجام دهم. وقتی سعی می کنید کاری برای تیم خود انجام دهید، عدد خوبی است.”

“(در مربی دوران کودکی اش که از روی سکوها تماشا می کند): این یک لحظه خاص است، آنوشکا (شارما) اینجا است، خانواده من اینجا هستند، مربی من اینجا هستند. افتخار گرفتن غرفه ای به نام خودم را داشتم. سفرم را شروع کردم. اینجا و اینجا شروع به بازی برای دهلی کردم. هرگز تصور نمی کردم همه این چیزها به آنجا بیایند و برای همه اینها تشکر می کنم. می خواهم سرم را پایین بیاندازم و سخت به کار ادامه دهم.”

ویرات در مورد حضور خانواده اش در استادیوم گفت: “از روز اول گفته ام که حضور آنوشکا برای من خاص بوده است. حضور او و اکنون دخترمان نیز همینطور. این باعث می شود که احساس کنیم شرایط عادی در اطراف است و کریکت وجود دارد. بخشی از زندگی است اما این موضوع واقعی است. وقتی او برای تماشا می آید خاص است. برادر من و سایر اعضای خانواده نیز اینجا هستند، بنابراین خاص است.

ویرات در 9 مسابقه IPL 2023، 364 ران با میانگین 45.50 و نرخ ضربه بالای 137 به ثمر رسانده است. او همچنین پنج نیم قرن در این فصل به ثمر رسانده است. او ششمین گلزن برتر این مسابقات تاکنون است.

کوهلی گفت که لومرور “باور نکردنی” بود.

“من و فاف فکر می‌کردیم که 160 امتیاز خوبی خواهد بود. ماهیپال آمد و بازی را تغییر داد، شتاب را به سمت ما تغییر داد. کار من این بود که به عمق ضربه بزنم و آن دویدن‌های دیرهنگام را به دست بیاورم، اما DK (Dinesh Karthik) و ماهیپال کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. همینطور. این به بازیکنان بزرگسالی مثل من و فاف در این مرحله از مسابقات اعتماد به نفس زیادی می دهد. این یک نشانه بزرگ برای تیم است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله