کریستیانو رونالدو در حالیکه نواک جوکوویچ از جشن گل خود تقلید می کند ، پاسخ می دهد. تماشا کردن

نواک جوکوویچ قبل از اینکه دستانش را به صورت مایل متمایل به پایین حرکت دهد ، با یک فریاد پرشور شروع کرد.© توییتر


دیده شد که نواک جوکوویچ پس از به ثمر رساندن گل ، در تلاش است تا سبک محبوب جشن گرفتن فوتبالیست یوونتوس ، کریستیانو رونالدو را تکرار کند. جوکوویچ با فریادی پرشور شروع به کار کرد ، قبل از اینکه دستانش را به صورت اریب به سمت پایین حرکت دهد و با خنده کار را تمام کند. تلاش این ستاره تنیس در ویدیویی منتشر شده توسط حساب رسمی توییتر ATP Tour ثبت شده است. “جشن کریستیانوDjokerNole! ببینید چرا شماره 1 جهان در روزهای آینده جشن می گیرد … # NittoATPFinals | #ATPTour” زیرنویس توییت متشکل از این ویدیو را می خوانید. جوکوویچ در پاسخ به این توییت ، با برچسب گذاری کریستیانو قبل از جلب نظر وی در مورد تلاشش ، وی را برچسب گذاری کرد. در توییت این زبان صربستانی آمده است: “Cristiano چگونه کار کردم؟”

اخبار

فوق ستاره پرتغالی به ندرت در بستر رسانه های اجتماعی پاسخ می دهد ، اما با ارائه بازخورد در مورد تلاش ، پرهیز از عمل خود را شکست. فوتبالیست که با یک شکلک چهره متفکر دنبال آن گفت: “بد نیست عزیزم!”

جوکوویچ پیش از این تلاش کرده بود تا هنر پریدن به بلندی کریستیانو را بیاموزد ، این دو در یک ویدیو که توسط فوتبالیست منتشر شده بود با هم تمرین می کردند.

زیرنویس این فوتبالیست پرتغالی در پست اینستاگرام نوشت: “آموزش پرش به نواک جوکوویچ !! لذت دیدن شما و تمرین با شما دوست من بود !!”

تبلیغ شده

پرتغالی پس از به ثمر رساندن 102 امین گل خود برای پرتغال در 7-0 شکست آندورا با نتیجه 7-0 در روز چهارشنبه ، به رکورد بیشترین تعداد گل بین المللی نزدیک است (109).

از طرف دیگر جوکوویچ در حال تمرین در لندن برای مسابقات ATP Finals 2020 است.

مباحث ذکر شده در این مقاله