کرونال پاندیا تصمیم به “بازنشستگی صدمه دیده” در برابر سرخپوستان بمبئی را در میان هیاهو توضیح می دهد

تصمیم کرونال پاندیا، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، در بازی با هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند در سال 2023، “دوباره آسیب دیده” در 49 بازی باعث تعجب بسیاری از طرفداران شد. با دیدن بازگشت کرونال به زمین بازی برای LSG، ادعاهایی مبنی بر اینکه این بازیکن همه کاره جراحت خود را جعل کرده بود تا به نیکلاس پوران اجازه بدوزد داده شد. همانطور که بحث بر سر این حادثه ادامه داشت، حتی آر اشوین، عضو همه کاره هند و راجستان رویالز نیز توضیح داد که کرونال حق دارد این کار را انجام دهد. پس از پایان بازی، حتی کرونال تصمیم خود را توضیح داد.

کاپیتان LSG که بعد از اینکه کاپیتان اصلی KL Rahul تا پایان فصل از بازی خارج شد، باتوم را در اواسط فصل به دست گرفت، فاش کرد که عضله ای را کشیده و به همین دلیل ادامه کار برای او دشوار بوده است.

این کهنه کار همه کاره فاش کرد: “در حال گرفتگی بودم، یک عضله کشیدم. من همیشه یک بازیکن تیم بودم، هر چیزی برای تیم بود، بنابراین از نتیجه راضی هستم.”

کرونال همچنین مملو از تمجید از پیسر محسن خان بود که تنها دومین بازی خود در این فصل را انجام می داد. “محسن قلب بزرگی دارد. او پس از چنین اتفاقی عمل جراحی انجام داد و بازی IPL انجام داد، پس آسمان مرز است. برای ما آسان نبوده است، واقعا خوشحالم که در اینجا با یک نتیجه خوب به پایان رسیدیم. خوب است که آنها را در این بازی بردیم. این آخرین بازی در این مکان برگزار شد.» کرونال در مراسم معرفی پس از بازی گفت.

کرونال تصمیم گرفت قبل از اولین تحویل در 17 بولینگ به پاویون برگردد. با زدن 49 توپ از 42 توپ، کاپیتان LSG به پوران تندرو اجازه داد تا شرکت مارکوس استوینیس را در وسط قرار دهد.

برخی از هواداران متعجب بودند که آیا تصمیم کرونال بر این واقعیت است که او قادر به سرعت بخشیدن به نرخ اجرا آنطور که می‌خواست نیست، بنابراین تصمیم به “جراحت ساختگی” گرفت.

پوران که در میانه جای او را گرفت، تنها 8 توپ را به ثمر رساند، در حالی که استوینیس حمله خود را با چوب ادامه داد و 89 توپ از 47 توپ به ثمر رساند.

با توپ، کرونال کاملاً تأثیرگذار بود، و تنها 27 دوش در 4 اور به بیرون درز کرد، اگرچه او نتوانست ویکت را انتخاب کند.

در مورد مسابقه، LSG بعد از اینکه محسن خان فقط 5 ران داد، LSG یک برد را با 5 ران تضمین کرد در حالی که هندی های بمبئی به 11 ران برای برد نیاز داشتند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله