“کاپیتان سانجو سامسون بهتر از RRR”: توییت رویالز راجستان. پاسخ حماسی را از Sunrisers Hyderabad دریافت کنید

رویالز راجستان در حالی که در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل سانرایزرز حیدرآباد قرار گرفت، امتیاز غول‌پیکر 214 دونده را به دست آورد. رویالز از شراکت 138 دونده با جوس باتلر (95) و سانجو سامسون (95) استفاده کرد. 66)، فقط به دلیل آخرین توپ بدون توپ از طرف پیسر Sandeep Sharma، از برد محروم شد. اما، در بیشتر قسمت‌های مسابقه، RR امیدوار بود، و این وضعیت همچنین باعث ایجاد یک توییت بحث‌برانگیز از رسانه‌های اجتماعی این فرنچایز شد که نشان می‌داد کاپیتان سانجو سامسون بهتر از RRR (فیلم) است.

این توییت به خوبی قدیمی نشد و سلطنتی ها نیز در پایان عذرخواهی کردند. اما، این توییت همچنین به Sunrisers Hyderabad، مخالفان راجستان در آن روز، فرصتی داد تا یک پاسخ حماسی را در توییت Samson-RRR ارسال کنند.

در واکنش به پست رویالز، Sunrisers تصویر داوری را منتشر کرد که پس از اینکه سندیپ شارما عبدالصمد را در چیزی که قرار بود تحویل نهایی مسابقه باشد، گرفتار کرد، نشان داد که یک توپ ممنوع نیست.

توییت SRH بیش از 30000 لایک و بیش از 4000 بازتوییت به دست آورده است.

با به صدا درآمدن آژیر بدون توپ در ورزشگاه، جشن در کمپ RR کوتاه شد. سندیپ مجبور شد بار دیگر تحویل نهایی را انجام دهد و این بار، صمد آن را به سکوها فرستاد تا پیروزی 4 ویکتی را برای تیمش رقم بزند.

این تعقیب و گریز “بالاترین” در تاریخ SRH و همچنین بالاترین تعقیب و گریز در استادیوم Sawai Mansingh در جیپور بود.

در مراسم معرفی پس از بازی، سانجو سامسون، کاپیتان RR درباره اشتباه پرهزینه Sandeep صحبت کرد و گفت که نباید این اتفاق می افتاد.

“راستش را بخواهید زندگی هرگز آسان نیست بازی در این فرمت، به خصوص در این مسابقات. هر بازی ما باید بهترین استاندارد کریکت خود را انجام دهیم. ما باز خواهیم گشت و دوباره سعی خواهیم کرد این کار را انجام دهیم.

“این یک توپ بدون توپ است، فقط باید دوباره آن را به همین سادگی کاسه کنید، زیاد به آن فکر نکنید. ساندیپ می داند چه کاری باید انجام دهد. ممکن است برای چند ثانیه تغییر کوچکی در ذهنیت ایجاد شود که این احساس را کردید. کار تمام شده است، همه جشن می‌گرفتند، اما من فکر می‌کنم این ماهیت این بازی است، شما نمی‌توانید در آن نقطه از زمان پا به خط بگذارید.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله