کاویا ماران از اخراج سوریاکومار یاداو توسط مارکو یانسن در مسابقه SRH vs MI خوشحال است. تماشا کردن

در حالی که سایر ضربه‌زنان هندی بمبئی در برابر سان رایزرز حیدرآباد در یک بازی IPL 2023 شادی کردند، سوریاکومار یاداو با امتیاز 7 سقوط کرد. سوریاکومار با حذف 43 در مقابل نایت رایدر کلکته، نتوانسته است در سایر مسابقات دو رقمی گلزنی کند. روز سه شنبه، سوریاکومار توسط مارکو یانسن اخراج شد زیرا پس از تلاشی شجاعانه توسط آیدن مارکرام دستگیر شد. این تلاش توسط مالک امتیاز SRH مورد قدردانی قرار گرفت.

تماشا کنید: بیان کاویا ماران در نقش سوریاکومار توسط یانسن

اولین بازی پنجاه کامرون گرین در IPL و بازی تاثیرگذار تیلاک وارما، سرخپوستان بمبئی را در روز سه شنبه مقابل سانرایزرز حیدرآباد به امتیاز چالش برانگیز 192 بر 5 رساند. علاوه بر وارما و گرین که به سرعت در حال رشد بودند (64 توپ از 40 توپ خارج نشدند)، دیگر کمک‌ها از سوی کاپیتان روهیت شارما (28 بر 18) و ایشان کیشان (38 بر 31) پس از انتخاب تیم میزبان به کاسه انجام شد.

وارما 20 ساله (37 از 17) بازیکن برجسته در ترکیب ستاره دار بمبئی بوده است و استعداد و مهارت کمیاب او دوباره در نقش اصلی او به نمایش گذاشته شد.

برای بمبئی رفتن در اوورهای میانی کار سختی بود، اما ضربه با کیفیت بالای وارما به اینینگ ها شتاب بسیار مورد نیاز را داد.

مارکو یانسن لاغر اندام به خاطر 21 دوش در اور پانزدهم مجازات شد، زمانی که وارما او را برای شش بار متوالی فرستاد، یکی در گوشه گاو و دیگری بالای سر توپ انداز.

در قسمت بعدی، پنجه جنوبی به زیبایی از مچ دست خود برای پوشش اضافی چهار روی مایانک مارکانده استفاده کرد، قبل از اینکه او را برای حداکثر 14 ران اوور بکشد.

گرین که در ابتدا تلاش می کرد تا زمان بندی خود را به درستی انجام دهد، پس از اخراج وارما به کار خود ادامه داد. راست دست قدبلند با چکش سه چهار ضرب مستقیم از تی ناتاراجان زد تا نیم قرن خود را قبل از جمع آوری یک شش مستقیم در 20 ران اوور بیاورد.

ناتاراجان در اوور بیستم رانهای خود را لو داد و در چهار اوور خود 50 ران را واگذار کرد. بمبئی موفق شد 62 ران را در پنج اور آخر شکست دهد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله