کاسه های Hardik Pandya برای اولین بار از سپتامبر 2019 ، طرفداران او را به عنوان “بهترین کارگر هند” معرفی می کنند


هاردیک پاندیا ، که خودش گفت هنوز 100 درصد ظرفیت بولینگ خود را بدست نمی آورد ، توسط ویرات کوهلی به حمله وارد شد زیرا بولینگ های هندی پس از نمایش ضعیف در روز جمعه ، دیگر نتوانستند در Cricket Ground سیدنی تأثیر بگذارند. ویرات کهلی مجبور شد تا به ذخیره های خود فرو رود ، ابتدا مایانک آگروال را وارد حمله کند و سپس برای چند زن دیگر به هاردیک متوسل شود. هاردیک که از زمان جراحی کمر خم نشده است ، دست خود را برای چهار اوور بالا زد و ویکت بزرگ استیو اسمیت را که دومین صد پیاپی خود را مقابل هند شکست داد ، بدست آورد. هواداران پس از تماشای کاسه هاردیک در ODI پس از نزدیک به 14 ماه ، به رسانه های اجتماعی ابراز خوشحالی کردند. ICC همچنین از توانایی های همه جانبه هاردیک استقبال کرد.

اخبار

یکی از هواداران در توییتر خود نوشت: “نیمه سخت هاردیک پاندیا یک ویکت دیگر خواهد داشت. او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید اما نمی توانید این واقعیت را انکار کنید که او در حال حاضر بهترین بازیکن همه کاره هند است”.

کاربر دیگری گفت: “هاردیک پاندیا و تعهد او”.

یک هوادار از هاردیک برای محدود کردن جریان اجرا تشکر کرد: “با تشکر از هاردیک پاندیا ، ما 500 نفر را تعقیب می کردیم”

در این مسابقه ، استرالیا پیروزی را بدست آورد و خفاش را انتخاب کرد.

آرون فینچ و دیوید وارنر میزبان را شروع خوبی کردند. هر دو نیم قرن به ثمر رساندند.

استیو اسمیت سپس وصله بنفش خود را ادامه داد و قرن 11th ODI خود را شکست.

بولرهای هندی بار دیگر نتوانستند تحویل بگیرند زیرا استرالیا اولین شیر مادر ماموت را با 389 بار برای چهار نفر از 50 بزرگسال خود ارسال کرد.

تبلیغ شده

هاردیک ، محمد شامی و جاسپریت بومرا هرکدام یک ویکت برداشتند.

هند برای زنده ماندن در این سری سه مسابقه باید 390 را تعقیب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله