کابل HDMI فرق تفاوت بین انواع آن راهنمای خرید بهترین کابل HDMI

این شرکت در زمینه سرگرمی، بازی های رایانه ای، لوازم الکترونیکی، خدمات رسانه ای و خدمات مالی فعالیت دارد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته دیجیتال در سراسر دنیا شناخته می شود. بنابراین با توجه به طول آن و پشتیبانی این کابل از کیفیت 4K میتوان گفت که کابل HDMI کی نت پلاس یک لوازم جانبی بسیار مفید برای کامل کردن سینمای خانگی شما به شمار می آید. برای پوشش نیاز تمامی کاربران، قیمت کابل HDMI در متراژ 0.5 متر تا 70 متر در فروشگاه آسارایان بروز می باشد. لازم است بدانید طول این کابل کاربردی به یک متر می رسد. بنابراین به طور خلاصه میتوان گفت کابل 20 متری K-net plus HDMI 2.0 4k به دلیل طول زیادش در اتاق های بزرگ و برای اتصال انواع ویدئو پروژکتورها و تلویزیون های 4K, Full HD, HD, Blu-ray به Blu-Ray/DVD پلیر، ایکس باکس، پلی استیشن و لپ تاپ مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت کابل HDMI سونی اصلی با طول 2 متر قابلیت انتقال تصویر و صدا را برای بسیاری از دستگاه های خانگی، مانند تلویزیون دیجیتال و یا DVD Player و حتی کامپیوترها با استفاده از تنها یکی کابل فراهم می آورد.

کابل های HDMI از انواع کابل های ویدئو می باشند که برای انتقال همزمان فیلم دیجیتال و صدا از یک صفحه نمایش به صفحه نمایش دستگاهی دیگر می باشد. این کابل پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل های قبل خود داشته و اکنون می تواند ویدئوهای ۴K را در نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز به نمایش در بیاورد. با اینکه HDMI v1.4 از رزولیشین 4K پشتیبانی میکند، اما همانطور که از نام ‘4K’ پیداست، چهار برابر رزولیشن 1080p Full HD است و در واقع نیاز به پهنای باند بیشتری نسبت به مشخصات HDMI 1.4 فعلی دارد. البته برای بهره مندی از کیفیت 4k باید نمایشگر و دستگاه بازی یا پلیر شما از رزولیشن 4k پشتیبانی کند. خرید کابل HDMI شیلددار برای مکان هایی که تعداد زیادی کابل مجاورت کابل HDMI قرار می گیرد، انتخاب مناسبی است. خرید استودیوی بتسدا (Bethesda) توسط مایکروسافت در سال اخیر، یکی از خبرهایی بود که صنعت گیم را تکان داد. نسخه 1.1: این نسخه در سال 2006 تولید شد. شما می توانید انواع کابل HDMI را در شرکت ما خریداری کنید که نماینده محصولات تولید کنندگان معتبر است.

در گذشته تلویزیون ها تنها وسیله ای برای دریافت امواج ارسالی از مرکز صدا و سیما بودند و بجز فضای قرارگیری فیش آنتن خروجی و یا ورودی دیگری نداشتند و قابلیت ارتباط برقرار کردن با سایر دستگاه ها برای آنها در نظر گرفته نشده بود، این در حالی است که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در عرصه تولید تلویزیون همزمان با تغییر ظاهری و ابعادی تلویزیون ها و همچنین به کارگیری ال سی دی و همچنین ال ای دی برای تولید تلویزیون درگاه های مختلفی نیز برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها برای آنها در نظر گرفته شد که درگاه USB یکی از آنها است. سیستمهای اکتیو برای کابل HDMI به وجود آمدند و سعی در حل برخی از مشکلات فاصله داشتند، اما گران بودند. از این کابل برای دست یافتن به وضوح تصویری با کیفیت ۱۰۸۰p و یا ۴K (30Hz ) و همچنین پشتیبانی از ۳D و همچنین Deep Color استفاده می شود.

این کابل تمام خصوصیت های کابل استاندارد HDMI را دار بوده ولی می توان از آن برای اتصال دستگاه های پخش دی وی دی قابل حمل یا داخل اتوموبیل و سایر دستگاه ها به نمایشگرهای ویدیویی داخل اتوموبیل استفاده نمود. RJ45 کابل مهمی است که ما در شبکه ها از آن استفاده می کنیم ولی بدلیل گران شدن بها مس بها آن هم به شدت ارتقاء یافت . حتی کابل Belkin HDMI 2.1 این قابلیت را دارد که محتواهای ۸K را نیز پشتیبانی کرده و آنها را با نرخ رفرش ۶۰ هرتز منتقل نماید. همچنين در دو طرف آن درپوشهاي پلاستيکي براي جلوگيري از ورود گرد و غبار به داخل بدنه وجود دارد. استفاده از این کابل مناسب برای دستگاههای با رابط استاندارد HDMI مناسب می باشد. کابل های خود برای فاصله مورد نظر آماده کنید و آن ها را در پریز و جعبه تقسیم رد کنید. در پنجره ظاهر شده سربرگ Driver را انتخاب کنید و روی دکمه Roll Back کلیک کنید. اگر فکر می کنید همه کابل های رابط از نوع HDMI دارای عملکردی یکسان هستند و هیچ فرقی بین آن ها وجود ندارد و تنها این طول یا همان متراژ کابل آنان است که باعث می شود شما تصمیم به خرید و یا عدم خرید این مدل از کابل های ارتباطی نمایید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا هر یک از کابل های اچ دی ام آی دارای خصوصیاتی ویژه و منحصر به فرد برای خود هستند که تنها انتخاب درست آنان باعث می شود تا شما بتوانید به انتقال صحیحی از صوت و تصویر خود در سیستم های دیجیتالی تان دست پیدا کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کابل hdmi کد dop-hm-03 طول 3 متر لطفا از صفحه ما بخواهید.