ژوزه مورینیو در مورد انصراف رحیم استرلینگ از بازی های انگلیس سtionsال می کند

ژوزه مورینیو سوالات مربوط به رحیم استرلینگ را از کناره گیری از بازی های انگلیس سال کرد

ژوزه مورینیو از گرت ساوت گیت خواست تا نام مدیرانی را که بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند ، برای کنار گذاشتن وظیفه بین المللی معرفی کند.© توییتر


ژوزه مورینیو از گرت ساوت گیت ، سرمربی انگلیس خواست نام مدیرانی را که بازیکنانشان را تحت فشار قرار می دهند تا از وظیفه بین المللی خارج کنند ، نام برد ، زیرا وی مظنون است رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی برای شروع دیدار مقابل تاتنهام روز شنبه آماده است. ساوت گیت در تعطیلات اخیر بین المللی چندین بار به این نکته اشاره کرد که برخی از بازیکنان با فشار باشگاه هایشان برای کنار کشیدن از ترکیب وی روبرو هستند. استرلینگ با آسیب دیدگی مصدومیت از تیم جدا شد که ساوت گیت توضیح بیشتری در مورد آن نداد ، در حالی که هری کین ، مهاجم اسپرز ، به جز 14 دقیقه بازی در دو بازی لیگ ملت های سه شیرها را انجام داد.

اخبار

مورینیو روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود گفت: “گرت ساوت گیت ، که خوانده ام ، گویا گفته است که برخی از مدیران باشگاه های فوتبال بازیکنان خود را تحت فشار قرار می دهند تا برای تیم ملی بازی نکنند.”

“و به همین دلیل ، او گاهی احساس نیاز می کند تا مدیران باشگاه را صدا کند تا احساسات را خنک کرده و شرایط سخت را برای او خنک کند.”

“من دوست دارم او بگوید که چه کسی. من دوست دارم او بگوید که مربیانی که بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند تا نروند. و من دوست دارم او بگوید مربیانی که او تماس می گیرد و از طریق تلفن با آنها صحبت می کند “

استرلینگ همچنین در ماه اکتبر از ملی پوشان انگلیس انصراف داد ، اما پس از آن در اولین مسابقه پس از وقفه بین المللی ، مقابل آرسنال به برتری رسید.

مورینیو افزود: “همه ما می دانیم که استرلینگ فردا بازی خواهد کرد.”

“وقتی اریک دیر در یک ماه گذشته مصدوم تیم ملی را ترک کرد ، دو بازی برای تاتنهام انجام نداد. او یک بازی لیگ برتر و یک بازی لیگ اروپا را انجام نداد.”

تبلیغ شده

“او برای بهبودی به دو هفته زمان نیاز داشت و رحیم قرار است فردا بازی کند. این جزئیات کمی است که فکر می کنم گرت باید برای همه ما توضیح دهد.”

پپ گواردیولا ، سرمربی سیتی تأیید کرد که استرلینگ پس از مصدومیت جمعه برای اولین بار در تمرین شرکت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله