ژست ویرات کوهلی پس از بازی برای مصدوم KL Rahul باعث احترام هواداران شد. تماشا کردن

در جریان مسابقه رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز دوشنبه اتفاقات زیادی افتاد. ویرات کوهلی در درگیری‌های متعدد در زمین نقش محوری داشت، خواه با نوین الحق پیسر LSG یا گوتام گامبیر. با این حال، کوهلی همچنین در یک لحظه دلچسب در زمین نقش داشت، زیرا او و محمد سراج، بازیکن RCB، KL راهول مصدوم را که در همان مسابقه آسیب دیده بود، بررسی کردند. ژست کهلی و سراج برای راهول دل بسیاری از هواداران را به دست آورده است.

راهول هنگام تعقیب توپ در نزدیکی طناب مرزی در مسابقه مقابل RCB از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او پس از آن اتفاق در بازی به میدان نرفت و صرفاً از سر ناچاری در لحظات پایانی به میدان رفت.

پس از باخت LSG در مسابقه، کوهلی و گامبیر با یکدیگر درگیری زیادی داشتند که در مورد آن صحبت می شد و هر دوی آنها 100 درصد جریمه پرداختی را به همراه داشتند. با این حال، پس از طوفان در وسط، کهلی با روشی دلسوزانه با راهول گپ زد و به نظر می رسید که حال او را جویا شده است.

راهول با کمک فیزیک بدنی تیم و یکی از هم تیمی هایش که در ذخیره بود از زمین خارج شد. راه رفتن برای او دشوار بود و مدتی طولانی از درد روی زمین دراز کشید، پس از آن چیزی که به نظر می‌رسید یک عضله ران کشیده شده بود در حالی که توپی را که تا مرز مسابقه می‌داد تعقیب می‌کرد.

او ابتدا ران راست خود را نگه داشت و قبل از اینکه روی زمین بیفتد لنگان لنگان لنگان می زند.

این مصدومیت در آخرین توپ اوور دوم رخ داد، زمانی که فاف دو پلسیس با مشت وارد دروازه مارکوس استوینیس شد و راهول برای نجات یک مرز قریب‌الوقوع به سرعت دوید. این نایب کاپیتان کرونال پاندیا بود که هدایت آیوش بادونی را به عهده گرفت تا در کنار کایل مایرز برای افتتاحیه بازی کند.

میزان هر دو آسیب دیدگی هنوز مشخص نیست زیرا او برای خفاش بیرون نیامد و دوربین های تلویزیونی او را نشان دادند که در رختکن نشسته است. او با درد قابل توجهی به نظر می رسید و در حال زدن مقداری پماد روی ناحیه آسیب دیده دیده شد.

اگر این پارگی عضله چهار سر ران باشد و کشش نداشته باشد، حضور او در فینال مسابقات جهانی تست، جایی که او گزینه نگهبان ویکت است، می تواند در خطر باشد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله