ژاپن میزبان جام جهانی باشگاه های فیفا در سال 2021 است

ژاپن میزبان جام جهانی باشگاه های فیفا در سال 2021 است

ژاپن پیش از این هشت بار میزبان جام جهانی باشگاه ها بوده است.© توییتر


جیانی اینفانتینو ، رئیس فیفا روز جمعه اعلام کرد که ژاپن در قالب موجود خود میزبان جام جهانی باشگاه ها خواهد بود ، زیرا نسخه گسترده خود از مسابقات پس از به تعویق افتادن آن به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، فعلاً در حالت تعلیق است. این بدان معناست که دو جام جهانی باشگاهی در همان سال برگزار می شود ، قطر بین 1 تا 11 فوریه میزبان نسخه 2020 است تا اینکه در ماه دسامبر یک دوره هفت تیم دیگر در ژاپن برگزار شود. ژاپن قبلاً هشت بار میزبان جام جهانی باشگاه ها بوده است که آخرین بار در سال 2016 برگزار شده است.

اخبار

جام جهانی باشگاه های 24 تیمی سودآور و نوسازی شده ، شامل هشت تیم از اروپا ، قرار بود سال آینده در چین برگزار شود ، اما رقابت گسترده پس از تأخیر در یورو 2020 و مداد کوپا آمریکا در حال حاضر آغاز نخواهد شد. برای ژوئن و جولای آینده.

“با توجه به وضعیت Covid-19 ، که منجر به به تعویق انداختن تغییر یافته جام جهانی باشگاه های جدید شده است … ما تصمیم گرفتیم یک جام جهانی باشگاه ها را با قالب فعلی دوباره در 2021 در دسامبر برگزار کنیم و حقوق میزبانی را به ما اعطا کرد به ژاپن گفت: “اینفانتینو در پی جلسه شورای فیفا در روز جمعه گفت.

تبلیغ شده

این بدان معناست که هر یک نماینده از اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی و مرکزی ، آفریقا ، آسیا و اقیانوسیه حضور دارند و قهرمانان ژاپن ترکیب اصلی را تشکیل می دهند.

بایرن مونیخ به نمایندگی از اروپا در رقابت های ماه فوریه قطر ، جایی که آلمانی ها به دنبال جانشینی لیورپول ، برندگان آخرین جام جهانی باشگاه های جهان در دوحه ، یک سال پیش هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله