“چیزها ممکن است شخصی بوده باشند…”: آنیل کومبل، دیگر ستارگان هندی به ویرات کوهلی، جنگ کلمات گوتام گامبیر واکنش نشان می دهند.

در جریان بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در لاکنو در روز دوشنبه همه چیز از کنترل خارج شد. این مسابقه شاهد چندین مورد از تبادلات شدید بین بازیکنان بود. با این حال، دو نفر از آنها برجسته شدند. یکی بین ویرات کهلی، کاپیتان سابق RCB و نوین الحق، بازیکن LSG، که اهل افغانستان است، بود. مورد بعدی، و مورد برجسته تر، بین مربی LSG گوتام گامبیر و کوهلی اتفاق افتاد. گامبیر را می‌توان دید که به طور متحرک چیزی به کوهلی می‌گوید.

بازیکنان و بزرگان سابق هند در پلتفرم های مختلف درباره این موضوع اظهار نظر کردند.

رابین اوتاپا – ستاره سابق هند و CSK
“آن دست دادن‌ها یکی شدید بود و بعد از بازی به چند کلمه رسید. صادقانه بگویم تماشای آن سخت است و برای بازی نامناسب است. می‌دانم که هر دو شخصیت‌های آتشین هستند زیرا گوتام گامبیر قلبش را روی آستین خود می‌بندد. و ویرات کهلی همان است».

آنیل کومبل – کاپیتان و مربی سابق هند
“احساسات زیادی وارد می شود، اما شما نباید چنین احساساتی را آشکارا نشان دهید… ممکن است در زمین با هم اختلاف نظر داشته باشید، ممکن است به حریف حمله کنید، ممکن است در گرمای لحظه چیزهایی را در زمین بگویید. اما وقتی بازی تمام شد، فقط باید دست بدهید و کلاه خود را بردارید، نه برای بازیکن بلکه برای بازی، زیرا این چیزی است که باید به آن احترام بگذارید. نمی دانم چه چیزی گفته شد، ممکن است برخی چیزها شخصی بوده باشد. این چیزی است که شما در زمین کریکت نمی‌خواهید. هم با ویرات، هم گوتام و هم هر کسی که درگیر آن بود، بهترین چیز برای دیدن نبود.

مورالی کارتیک، چرخنده سابق هند
این 10 سال است که ادامه دارد و فکر می‌کنم هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد خاموش شود، چگونه (شعله) شعله‌ور می‌شود، اما هر چه باشد، خوب نیست.»

مانوج تیواری، بازیکن هند و بنگال
BCCI باید در چنین شرایطی وارد شود. شما سفیران کشور و بازی هستید. چنین واکنشی نشان ندهید. این یک تورنمنت محبوب در سراسر جهان است که بسیاری از مردم به خصوص جوانان آن را می بینند… کسانی که می خواهند با تماشای آن بزرگ شوند. بازیکنانی مانند ویرات.”

مایک هسون، مدیر عملیات کریکت RCB
“حدس می زنم بعد از آخرین بازی اینجا، در چیناسوامی (استادیوم) جایی که ما آخرین توپ را از دست دادیم، همیشه احساس می کرد که ما برای گرفتن این توپ ناامید بودیم. زمان.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله