چگونه ویرات کوهلی خود را در حین قرنطینه سازی در سیدنی مشغول نگه داشته است

ویرات کهلی پس از اولین مسابقه تست مقابل استرالیا عازم هند خواهد شد© توییتر


ویرات کوهلی که هم اکنون برای استراحت در تور کریکت هند در استرالیا به سر می برد ، در توییتر خود نگاهی انداخت که جدا از جلسات آموزشی ، چگونه در حین قرنطینه خود را مشغول نگه داشته است. هند و استرالیا در سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه با یکدیگر روبرو می شوند. کوهلی با انتشار یک تی شرت بدون اتو ، تصویری را در توییتر خود منتشر کرد. دیده می شود که روی کاناپه ای نشسته و لپ تاپی در دامانش است. وی عنوان آن را چنین عنوان کرد: “دفترچه خاطرات قرنطینه. تی شرت اتو نشده ، کاناپه راحت و سریال خوبی برای تماشای آن.”

اخبار

کاپیتان هندی که توسط BCCI به وی مرخصی پدری داده شده است ، پس از اولین آزمون به خانه بازمی گردد. کهلی و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار اولین فرزندشان هستند.

کوهلی اخیراً برای مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به سر می برد.

Royal Challengers Bangalore (RCB) در بازی Eliminator به SunRisers Hyderabad (SRH) باخت. RCB در مرحله لیگ IPL 2020 در مکان چهارم قرار گرفت.

او شروع خوبی برای مبارزات انتخاباتی خود نداشت ، اما خیلی زود برگشت ، و در مجموع 466 دویدن را از 14 مسابقه با نرخ اعتصاب 121.35 به ثمر رساند. وی همچنین به سه نیم قرن نائل شد. تعداد مرزهای او شامل 23 چهار و 11 شش نفر بود.

تبلیغ شده

هند اولین ODI خود را در 27 نوامبر برابر استرالیا انجام می دهد. اولین T20I در 4 دسامبر برگزار می شود و سری مسابقات چهار مسابقه در 17 دسامبر آغاز می شود.

تیم هند در حال حاضر جلسات تمرینی خود را در حباب ایمنی زیستی آغاز کرده است. افزایش موارد COVID-19 در استرالیای جنوبی تور را بهم ریخته است ، اما هنوز لغو یا تعویق اعلام نشده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله