چگونه ویرات کوهلی باعث شد آدام زامپا در Royal Challengers بنگلور از شما استقبال کند


یكی از نبردهای اصلی كه هندوستان به استرالیا می پردازد ، بین هم تیمی های رویال چلنجر بنگلور ، ویرات کوهلی و آدام زامپا خواهد بود. در حالی که مواردی وجود داشته است که کاپیتان هند بر زامپا سلطه داشته است ، اما در چند وقت اخیر ، این بازیکن با توجه به هفت اخراج به نام خود ، او را بهتر کرده است. اما زامپا فاش کرد که او با کوهلی پیوند خوبی برقرار کرده و گفته است که بتسمن پربار با رفتار آتشین او در زمین بسیار متفاوت است وقتی که بازی نمی کند.

اخبار

در مصاحبه با صبح سیدنی هرالد، Zampa نشان داد که چگونه کوهلی او احساس خوش آمدید وقتی که او با هم تیمی های خود RCB پیش از لیگ برتر هند (IPL) 2020 پیوستند.

در روز اول حضور در تیم ، وی از طریق شماره پیام WhatsApp دریافت کرد که ذخیره نشد.

در آن آمده است: “Zamps ، این کوپن 15 دلاری تخفیف در یک رستوران وگان از Deliveroo است.” “این واقعا یک رستوران خوب است.”

بعداً فهمید که این از طرف کوهلی است که مانند زامپا وگان است.

زامپا گفت: “این اولین روزی بود که به آنجا آمدم (و) او WhatsApped مرا”. “من شماره او را نداشتم. او طوری ساخت که گویی ما برای همیشه یکدیگر را می شناسیم.”

زامپا می گوید: “او کاملاً چیزی نیست که شما در زمین کریکت می بینید.” “او همیشه شدت خود را به تمرینات و بازی می آورد ؛ او عاشق رقابت است ، به اندازه هر کس از باختن متنفر است. او احتمالاً این را بیش از هر کس دیگری نشان می دهد.”

لگی استرالیایی گفت: “هنگامی که از پارک خارج شد ، سردترین فرد است. او در حال تماشای کلیپ های YouTube در اتوبوس است ، با صدای بلند می خندد.”

“اخیراً یک کلیپ کریکت از cricket.com.au وجود داشت ، یک اتفاق خنده دار تمام شد ، او به مدت سه هفته در مورد این موضوع می خندید. او دوست دارد اینگونه جوک ها را نگه دارد.”

زامپا در مورد پیشنهادات کهلی اسم حیوان دست اموزش گفت ، گفت: “من از این حرف می خندم.”

“و واقعاً قدر آن را می دانم. من هفت بار او را بیرون آورده ام ، اما آنها با كلیك خوبی روبرو شده اند. اقتصاد هم خوب است و واقعاً بیش از شش اجرا می شود. جالب است كه الان نزدیك شده ایم.”

و آیا بینندگان می توانند انتظار داشته باشند برخی حرف ها در زمین بین دو نفر رد و بدل شود؟

زامپا می گوید: “ویرات چیزی به من نمی گوید زیرا می داند که واقعاً مرا عصبانی نمی کند.” “برای من هیجان انگیز است که به این مرحله رسیده ام. من همیشه عاشق این چالش هستم. من عاشق چالش بولینگ برای ویرات هستم. او احتمالاً بهترین بازیکن تمام دوران است.”

تبلیغ شده

زامپا و کوهلی در جریان مسابقات محدود هند در تور آندرند با یکدیگر روبرو می شوند. هند قبل از یک سری مسابقات T20 بین المللی سه مسابقه با سه ODI به استرالیا می رود.

سپس دو تیم در یک سری تست چهار مسابقه ای به مصاف یکدیگر می روند اما کوهلی پس از اولین تست در آدلاید با مرخصی پدری به هند برمی گردد و بقیه سریال ها را از دست می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله