چگونه سانجو سامسون به طور تصادفی تلاش هاردیک پاندیا را خنثی کرد. تماشا کردن

دلیلی وجود دارد که چرا سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز، توسط طرفدارانش به عنوان جانشین ایده آل ام اس دونی شناخته می شود. سامسون با عملکرد عالی خود در مسابقه مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، ضربه ای درخشان از 60 ران از 32 توپ به دست آورد. این دو به همراه شیمرون هتمایر، رویالز را به پیروزی 3 ویکتی مقابل تایتان ها هدایت کردند. با این حال، به غیر از توانایی ضربه‌زنی‌اش، سامسون خونسردی فوق‌العاده‌ای را نیز در زمین نشان داد، به‌خصوص زمانی که به نظر می‌رسید هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، سعی می‌کند به سرش وارد شود.

هاردیک، که تمام ترفندهای کلاه را می‌داند، به نظر می‌رسید که سعی کرده بود سامسون را با سورتمه ببندد، به این امید که بتواند زیر پوستش فرو رفته و او را زودتر بیرون بیاورد. با این حال، سامسون به طور اتفاقی تلاش هاردیک را ناکام گذاشت و از دوئل احتمالی دور شد. بعداً، کاپیتان RR تهاجم خود را به ضربه زدن خود هدایت کرد و ضربات دلپذیری را با خفاش وارد کرد.

در ادامه ویدئویی از لحظات شدید سامسون هاردیک در زمین را مشاهده می کنید:

پس از بازی، هاردیک اعتراف کرد که انتظار نداشت تیمش بازی را ببازد، به خصوص پس از آن نوع قدرت بازی که آنها داشتند و ویکت های هر دو بازکننده، یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر را گرفتند.

“راستش را بخواهید نه (انتظار باخت بعد از پاورپلی را نداشتم)، اما زیبایی این بازی همین است. بازی تا زمانی که تمام شود هرگز تمام نمی شود، درس دیگری برای ما. (نور احمد) او کسی است که انتخابش سخت است. موفقیت بزرگی را برای ما به ارمغان آورد، اما سایر بولزرها اجرا نکردند. بدن خوب است، همه چیز خوب است.

“این یک تورنمنت بسیار طولانی است. مسابقات زیادی باقی مانده است، و ما هنوز باید کریکت گروهی زیادی بازی کنیم، حتی اگر امروز برنده شده باشیم. (در امتیاز گجرات) احساس کوتاهی کردم. بعد از اینکه بیرون آمدم، آنها چند بازی بولینگ زدند. اوورهای خوب، اما باید کمی سخت‌تر می‌رفتیم و به 200 می‌رسیدیم. ما به خوبی آن را پوشش دادیم، اما وقتی از بیرون تماشا می‌کردم، احساس کردم که 10 ران ما ممکن است کوتاه باشد.”

گجرات با دومین باخت متوالی خود در خانه، در جایگاه سوم جدول رده بندی IPL 2023 قرار گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله