چگونه برنامه ریزی زیرکانه MS Dhoni منجر به شانزدهمین اردک Rohit Sharma در تاریخچه IPL شد. تماشا کردن

تماشا کنید: چگونه برنامه ریزی زیرکانه MS Dhonis منجر به Rohit Sharmas 16th اردک در تاریخچه IPL شد

MS Dhoni و Rohit Sharma در حال فعالیت در طول IPL 2023© توییتر

MS Dhoni یکی از تاکتیک‌های چیره دست کریکت در نظر گرفته می‌شود و درخشش او کاملاً نمایان بود زیرا او با دقت اخراج روهیت شارما را در جریان رویارویی چنای سوپر کینگز و هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه تنظیم کرد. روهیت در تلاش برای یافتن فرم خود را به شماره 3 تنزل داد و به محض اینکه کاپیتان MI برای خفاش بیرون آمد، دونی برنامه خاصی برای او داشت. او برای جلوگیری از بیرون آمدن روهیت از چین، به سمت کنده ها آمد و بازیکن سوم را درون دایره نگه داشت تا فشار بیشتری وارد کند. این فورا کار کرد زیرا روهیت در نهایت توپ سوم را به راویندرا جادجا در بولینگ دیپاک چهار رساند.

این شانزدهمین بار بود که روهیت برای 0 در IPL از بازی خارج شد. او اکنون دارای بیشترین اردک در تاریخ IPL است.

روهیت قبل از این مسابقه با سه بازیکن دیگر روی 15 داک IPL مساوی شد. این بازیکنان عبارتند از دینش کارتیک، ماندیپ سینگ و سونیل نارین، بازیکن همه کاره هند وست. باتر هندی آمباتی رایودو با 14 اردک در تاریخ IPL خود در جایگاه پنجم قرار دارد.

روهیت قبل از بازی با CSK، در 236 بازی خود در IPL، 6063 ران با میانگین 29.87 با یک قرن و 41 دهه پنجاه به ثمر رسانده است. بهترین امتیاز او 109* است.

روهیت شارما در سال 2011 به تیم بمبئی پیوست و از آن زمان برای MI بازی می کند. او کاپیتانی تیم را در سال 2013 آغاز کرد و در اولین حضور خود به عنوان کاپیتان، اولین عنوان IPL خود را به دست آورد. او موفق ترین کاپیتان تاریخ IPL است که با MI به عنوان کاپیتان پنج عنوان قهرمانی IPL را کسب کرده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله