چه کسی می تواند MS Dhoni را “ناراحت یا تحریک” کند؟ همسر Sakshi Singh Dhoni راز مشترک است


همسر MS Dhoni ، Sakshi Singh Dhoni ، روز پنجشنبه تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت و او در شبکه های اجتماعی شرکت کرد تا تصویری را با همسرش به اشتراک بگذارد ، که یک عکس فوری بود. حق امتیاز IPL MS Dhoni ، Chennai Super Kings (CSK) ، همچنین یک ویدیو را در روز تولد ساکشی منتشر کرد ، در آن شنیده می شود که او چندین راز را به اشتراک می گذارد ، از کسی می تواند Dhoni را ناراحت و تحریک کند تا آنچه او درباره مدل موی بلند او فکر می کند ، که او در آغاز کار بین المللی خود ورزش کرد.

اخبار

در این ویدئو ، ساکشی شروع به کار می کند و نشان می دهد که او تنها فردی است که می تواند همسرش را ناراحت و تحریک کند.

ساكشی دهونی در این ویدئو می گوید ، “كاهین اور كا گوسا ، روی من ظاهر می شود. من با آن خوب هستم” ، در حالی كه فاش كرد كه دهونی به او نزدیك تر است.

ساسخی همچنین گفت که دهونی و او در خانه درباره کریکت بحث نمی کنند و سپس ادامه می دهد که دختر آنها Ziva به هیچ کس به جز پدرش گوش نمی دهد.

“اول از همه ما در مورد کریکت بحث نمی کنیم. این حرفه او است. آنها حرفه ای هستند. شما نمی توانید در مورد کودک او ، عشق او صحبت کنید.”

“او (Ziva) فقط به حرفهای او گوش می دهد. اگر من می گویم كاری انجام دهی. اگر به او می گویم غذای خود را سریع تمام كن یا این سبزی را بخوری ، باید 10 بار به او بگویم ، از جمله مادر ماهی ، از جمله خاله شیلا ساکی در ویدئو می گوید. ماهی یک بار به او خواهد گفت و این اتفاق ناگهانی رخ خواهد داد.

سپس قسمت سرگرم کننده ای فرا می رسد که ساسخی درباره افکار خود درباره مدل موی “جان آبراهام” دونی صحبت می کند ، که در یک زمان استفاده می شود موضوع داغ بحث و گفتگو است.

“خوشبختانه من او را با موهای بلند نمی دیدم ، زیرا اگر او را با آن موهای بلند نارنجی می دیدم ، هرگز به او نگاه نمی كردم. باید زیبایی وجود داشته باشد. جان (ابراهیم) آن زمان به نظر او مناسب بود ، اما ماهی با موهای بلند و با رنگ نارنجی بالا ، مانند … بود (ساکشی چشمهایش را می چرخاند). “

ساکشی سپس در مورد نبودن دهونی در هنگام تولد زیوا صحبت می کند اما می گوید که او کاملاً با این کار خوب بود.

“زیوا مانند یک کودک از قبل برنامه ریزی شده بود. این اتفاق در جام جهانی اتفاق می افتاد و منطقی نبود که او برگردد و او را ببیند. همه در بیمارستان مانند” اوه شوهرت نمی آید “بود ساکشی از سیستم امضا کرد: “مثل اینکه خوب است ، کریکت اولویت او است و او اولویت من است. وقتی عاشق باشید نمی توانید آن را فدا کنید. فقط این کار را می کنید زیرا آن شخص را دوست دارید.”

تبلیغ شده

MS Dhoni در IPL 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا در امارات متحده عربی برگزار شد ، اوقات خوبی نداشت. Super Kings چنای از پایین دوم شد و برای اولین بار به پلی آف راه پیدا نکرد.

کاپیتان سابق هند اما صریح گفت که این آخرین IPL نیست و او فصل آینده برمی گردد.

مباحث ذکر شده در این مقاله