چه چیزی باعث درگیری بین Virat Kohli و Gautam Gambhir شد؟ داستان پشت طوفان پس از بازی

یک تریلر کم امتیاز بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز با پیروزی مردان فاف دو پلسیس در 18 ران در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه به پایان رسید. با این حال، به جای قهرمانی های بولینگ RCB در مسابقه، چیزی که به نقطه اصلی صحبت تبدیل شد، درگیری بین Virat Kohli و Gautam Gambhir بود. دو بازیکن استوار کریکت پس از مسابقه بر سر حوادث خاصی که در مرحله پایانی مسابقه رخ داد، با هم تبادل نظر کردند. با این حال، شالوده درگیری چند بار زودتر گذاشته شد.

این درگیری بین نوین الحق و کهلی از LSG بود که نقطه ماشه طوفان بود. گفته می شود این حادثه در زمان استراحت بین 16 و 17 اوور، زمانی که کهلی با نوین درگیر شد، رخ داده است. این درگیری حتی باعث شد آمیت میشرا از LSG تلاش کند و بین آن دو میانجیگری کند، اما در عوض با کوهلی، هم تیمی سابق خود در هند به مشاجره منجر شد. با این حال، به نظر می رسید کهلی به میشا گفته بود که سعی کند به جای نوین، کمی در ذهن او فکر کند.

حتی محمد سراج، پیسر RCB نیز از نوین راضی به نظر نمی رسید و این کاملاً از قیافه او مشهود بود.

پس از بازی، ناوین و ویرات همچنین یک دست دادن ناخوشایند را با هم رد و بدل کردند که در آن ضربان‌دار افغانستان با ضربه RCB ناراحت به نظر می‌رسید. چند لحظه بعد، کاپیتان LSG KL Rahul نیز به نظر می‌رسید که سعی کرده است اوضاع را بین این دو آرام کند. در ویدیوی دیگری، به نظر می‌رسید که نوین از صحبت با کهلی خودداری کرده است، حتی با اصرار کاپیتانش راهول.

بعداً، درگیری بین کوهلی و گامبیر آغاز شد و دو بازیکن استوار جیرجیرک بر سر حوادثی که در چند اور آخر در زمین رخ داد با هم بحث کردند. ناوین، گامبیر و کوهلی همگی توسط IPL به دلیل نقض قوانین رفتار جریمه های سنگینی دریافت کردند.

در حالی که Gambhir و Kohli 100٪ جریمه شدند، Naveen 50٪ جریمه شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله