“چه مزخرف…”: CSK Star Rubbishes گزارش می دهد که توئیت خود را به اشتباه به بیانیه سونیل گاواسکار مرتبط کرده است

آمباتی رایودو، مهاجم سوپر کینگز چنای، به شدت به برخی از گزارش‌هایی که یکی از توییت‌های او را مرتبط می‌کنند، واکنش نشان داده است تا پاسخی به آنچه سونیل گاواسکار بزرگ در هنگام تفسیر مسابقه IPL 2023 بین CCSK و راجستان رویالز گفته است. “تو باید وارد زمین شوی. نمی‌توانی فقط برای ضربه زدن بیرون بیایی و شروع به ضربه زدن به توپ کنی. نمی‌توانی این کار را انجام دهی. ما این را با پریتوی شاو دیدیم. او به تازگی بدون موفقیت برای ضربت زدن بیرون آمده است. بدون فیلدینگ، رایودو برای اردک توپ دوم بیرون است.”

CSK مسابقه را به RR باخت. پس از پایان بازی، رایودو توییتی منتشر کرد: “در زندگی و ورزش، فراز و نشیب‌ها بخش ثابتی هستند. ما باید مثبت باشیم و سخت کار کنیم و همه چیز تغییر خواهد کرد. نتایج همیشه معیاری برای تلاش ما نیست. بنابراین همیشه لبخند بزنید و از این روند لذت ببرید.”

برخی گزارش های رسانه ای مدعی شدند که این توییت پاسخی به گفته های گاواسکار بوده است.

با این حال، رایودو تصریح کرده است که اکنون ارتباط برقرار است. آمباتی رایودو در توییتی نوشت: “چه مزخرف… توییت من هیچ ربطی به نظرات آقای گاواسکارز ندارد. نظرات او در رابطه با زمین بازی من بسیار محترم است. یک بازیکن تصمیم نمی گیرد که بخواهد به میدان برود یا نه.” .

چنای سوپر کینگز در روز پنجشنبه در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست کاملی را به راجستان رویالز متحمل شد و 33 ران از هدف 203 ران فاصله داشت. میزبان، علیرغم عدم حمایت خانگی از سوی هواداران، نمایش فوق العاده ای از ضربه زدن به نمایش گذاشت و یاشاسوی جیسوال به عنوان بهترین گلزن ظاهر شد. با تعقیب چنین هدف سفت و سختی، کاپیتان CSK، MS Dhoni، اعتراف کرد که تعداد دوش‌های زیادی برای تعقیب تیمش وجود دارد، به خصوص به دلیل نحوه ضربه زدن رویالز در 6 اوور اول.

راجستان مسابقه را با دنده 5 شروع کرد و در 6 اور اول 64 دوش روی تخته انجام داد و جیسوال و باتلر نیم قرن دیگر را برای ویکت افتتاحیه گذاشتند. اگرچه باتلر نتوانست شروع خود را به یک امتیاز بزرگ تبدیل کند، جیسوال ادامه داد و 77 ران از 43 توپ به ثمر رساند تا پایه ای محکم برای تیمش ایجاد کند.

با تعقیب هدف 203 ران، چنای به سختی کنترل سرعت مورد نیاز را داشت که علیرغم تولید ضربه محکم روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبی (53) همچنان افزایش می یافت.

با PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله