“چه خوب باشد چه بد…”: توییت رمزآلود ریان پاراگ در میان انتقادات

ریان پاراگ، مهاجم راجستان رویالز، پس از ادامه دویدن بدش، پیامی را به اشتراک گذاشت. خفاش هندی بار دیگر نتوانست با خفاش تحت تأثیر قرار بگیرد زیرا در نهایت با ارقام 4(6) به پایان رسید. او قبلاً به دلیل عملکرد کم گل خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مورد انتقاد قرار گرفته است. او بار دیگر به دلیل عملکردش در بازی مقابل گجرات تایتانز در روز جمعه مورد هدف قرار گرفت. ریان در پاسخ به انتقادات اخیر هوادارانش پیامی رمزآلود به اشتراک گذاشت.

ریان در توییت خود نوشت: “وقت آچا هو یا بورا گذر او جاتا های”.

ریان یکی از آن بازیکنانی بوده که در موقعیت های مختلف به عنوان ستون فقرات میانی راجستان عمل کرده است. اما ظاهر ضعیف اخیر او با خفاش به پایان نمی رسد.

ریان در سال 2019 نقش لنگر RR را در مقابل دی سی بازی کرده است که نقش مهمی در پیروزی آنها داشت. اما این بار موفق به انجام این کار نشد.

در حالی که انتخاب خفاش برای اولین بار در راجستان نتیجه معکوس داشت زیرا آنها ویکت های اولیه را از دست دادند. ضربه زن کلیدی Jos Buttler توسط کاپیتان GT هاردیک پاندیا در اوور دوم اخراج شد. جاس باتلر تنها هشت ران از شش توپ به ثمر رساند.

RR که قبلاً با از دست دادن یک ویکت اولیه تکان خورده بود، پس از اینکه یاشاسوی جیسوال در میان هرج و مرج از پا درآمد، ضربه دیگری دریافت کرد. او 14 ران دور 11 توپ به ثمر رساند.

در پایان پاورپلی، RR با از دست دادن دو ویکت مهم از مرز 50 ران عبور کرد.

جاشوا لیتل ویکت سامسون را گرفت. کاپیتان راجستانی 30 توپ از 20 توپ به ثمر رساند.

در اوور هشتم، رشید خان ویکت آر اشوین را که در حال ضربه زدن به 2 بر 6 توپ بود، گرفت.

هر چند Devdutt Padikkal همچنان که از بازی بولینگ Noor Ahmad خارج شد، ناامید کننده بود. در اوور چهاردهم، نور دوباره ضربه زد و دهرو جورل را با 9 توپ از 8 توپ اخراج کرد.

شیمرون هتمایر در اوور پانزدهم هدف اسپین رشیدخان قرار گرفت. او از 13 توپ فقط 7 گل زد.

RR در 15 اور تا مرز 100 دویدن خزید.

محمد شامی نیز پس از ضربه زدن به ترنت بولت با 15 توپ از 11 توپ، خود را در ستون ویکت ها قرار داد.

پس از اینکه آدام زامپا پس از دویدن توسط آبیناو منوهار به میدان بازگشت، RR امتیاز پایین 118 را به دست آورد که در 17.5 اور جمع آوری شد.

باترهای GT از همان توپ اول هدف خود را روشن کردند و به راحتی هدف را تعقیب کردند و به نقطه بالای جدول رفتند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله