“چهره ساچین بعد از آرجون…”: توییت هارشا بوگل احساسات یک پدر مغرور را خلاصه می کند.

آرجون تندولکار پس از دفاع با موفقیت در 20 ران در آخرین اور، نمایش را دزدید تا یک برد به یاد ماندنی را برای هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در حال انجام کسب کند. با هشت ویکت عقب افتادن SunRisers Hyderabad، آرجون تنها 5 ران را واگذار کرد و امتیاز را انتخاب کرد. ویکت بوونشوار کومار روی توپ ماقبل آخر مسابقه. این اولین ویکت او در این تورنمنت بود، پس از اینکه در اولین بازی خود در هفته گذشته مقابل کلکته نایت ریدرز (KKR) بدون ویکت رفت.

آرجون که پسر ساچین تندولکار است، بازی را با ارقام 1//18 در 2.5 اور به پایان رساند.

در آخرین بازی آرجون، ساچین نسبتاً متشنج به نظر می رسید. اما همه چیز بعد از اینکه این جوان 23 ساله اولین ویکت IPL خود را برداشت، تغییر کرد.

همانطور که MI با 14 ران برنده بازی شد، مفسر و تحلیلگر ارشد کریکت هارشا بوگل توییتی منتشر کرد که احساسات ساچین را به عنوان یک پدر خلاصه می کرد.

بوگل در توییتی نوشت: «من سال‌های زیادی است که @sachin_rt را می‌بینم، اما قیافه‌ی چهره‌اش بعد از اینکه آرجون آخرین بار را بولد کرد، بسیار متفاوت و زیبا بود.

قابل ذکر است که ساچین و آرجون اولین زوج پدر و پسری هستند که در IPL بازی کرده اند.

پس از پایان مسابقه، آرجون گفت که روی آزادی و طول بازی خود تمرکز کرده است.

“بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی چیزی که در دست داشتم، نقشه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما فقط این بود که یک کاسه پهن کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه را به ضربه بزنیم. سمت بلندتر

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و بهترین عملکردم را می دهم.

“من فقط بر روی آزادی خود تمرکز کردم، بولینگ با طول و خطوط خوب در جلو. وقتی از او پرسیده شد که آیا با پدرش در مورد کریکت صحبت می‌کند، گفت: «ما در مورد کریکت صحبت می‌کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم و او به من می‌گوید که از آنچه در هر بازی تمرین می‌کنم حمایت کنم.»

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله