چند روز پس از شعله ور شدن مجدد طوفان با پستی مرموز ویرات کوهلی، نوین الحق، گوتام گمبیر

چند روز پس از صحنه‌های زشت بازی لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) 2023، ناوین الحق، پیسر LSG، پست مرموز دیگری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ظاهراً در Virat Kohli برای تبادل گرم نگاه می‌کند. این دو اخیرا داشتند. ناوین، با انتشار تصویری با گوتام گامبیر، که او نیز پس از مسابقه درگیر درگیری با کوهلی بود، به آرامی در جایگاه RCB اقدام کرد و طوفان دیگری را در رسانه های اجتماعی به راه انداخت. این پست همچنین نظری را از مربی LSG Gambhir دعوت کرد.

ویرات در مرکز طوفان قرار داشت زیرا فرنچایز بنگالورو در مسابقه IPL به مصاف لاکنو رفت. کاپیتان سابق RCB در میانه زمین با ناوین مشاجره های متعددی داشت و همچنین برای مدت کوتاهی با آمیت میشرا درگیر شد.

پس از بازی، در حالی که کایل مایرز، بازیکن همه جانبه LSG سعی می کرد با کوهلی صحبت کند، گامبیر اولی را بیرون کشید و چند کلمه با خود سرسخت RCB رد و بدل کرد. هر دو کهلی و گامبیر متعاقباً توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) با جریمه 100٪ در مورد هزینه مسابقه مربوطه مورد توبیخ قرار گرفتند. نوین 50 درصد جریمه شد.

درست زمانی که به نظر می رسید طوفان گذشته است، نوین دوباره آتش را شعله ور کرد.

ناوین در توضیح این عکس در اینستاگرام نوشت: “با مردم آنطور که دوست دارید با شما رفتار شود. با مردم همانطور که می خواهید با شما صحبت شود #با (اموجی بز) صحبت کنید.”

گامبیر در واکنش به این پست نوشت: “هیچکسی که هستی باش!! “هرگز تغییر نکن”.

یک روز پس از درگیری در میدان، ویرات نیز یک استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود که ظاهراً در واکنش به حوادث شب قبل رخ داده بود.

این مرد 34 ساله با نقل قول معروفی از مارکوس اورلیوس – که از سال 161 تا 180 بعد از میلاد امپراتور روم بود، نوشت: “هر چیزی که می شنویم یک عقیده است، نه یک واقعیت. هر چیزی که می بینیم چشم انداز است، نه حقیقت. “

رویال چلنجرز بنگلور در زمین مسابقه روز شنبه به مصاف دهلی کپیتالز رفت. اما بازگشت سوپراستار به خانه توسط میزبان خراب شد که یک برد راحت 7 ویکت را تضمین کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله