چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل رویال چلنجر بنگلور، IPL 2023 را پیش بینی کرد: چه کسی جای سیساندا ماگالای مجروح را خواهد گرفت؟

IPL 2023: CSK در درگیری بعدی خود با RCB روبرو می شود© BCCI

چنای سوپر کینگز در بازی قبلی خود با یک شکست نزدیک در سه ران مقابل راجستان رویالز روبرو شد. در تعقیب 176، CSK به 21 اور آخر نیاز داشت، زمانی که پیسر Sandeep Sharma از آن دفاع کرد، علیرغم اینکه MS Dhoni پایان‌دهنده کهنه‌کار را در اعتصاب داشت. قهرمانان چهار دوره اکنون در دیدار آتی خود در روز دوشنبه به مصاف رویال چلنجرز بنگلور خواهند رفت. CSK که در حال حاضر با غیبت دیپاک چهار به دلیل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، با یکی دیگر از بازیکنان تیم سیساندا ماگالا نیز روبرو شده است که در بازی قبلی نیز مصدوم شده بود.

جدای از این، زانو از ابتدای تورنمنت دردسرساز بوده است، اما او تا به حال هر چهار بازی را انجام داده است.

دونی پس از باخت در خانه مقابل راجستان رویالز در اوایل این هفته کمی لنگیده بود و این موضوع باعث ایجاد سوال در مورد در دسترس بودن او برای بازی RCB شد.

با وجود اینکه Dhoni به شماره هشت می‌رود، اما توانسته تأثیرگذار باشد و تقریباً تیمش را در آخرین توپ پایانی مقابل رویالز از خط خارج کند.

روتوراج گایکوارد و دوون کانوی بازکننده‌ها کار خود را انجام می‌دهند و به نظر می‌رسد آجینکیا رهانه نیز در حالی که در رتبه سوم قرار می‌گرفت، خود را دوباره اختراع کرده است، اما میانه‌رو باید کارهای بیشتری انجام دهد.

امثال آمباتی رایودو، شیوام دوبه و راویندرا جادجا نتوانسته‌اند راه بیفتند. دوبه به خصوص برای به دست آوردن تسلط در هر چهار اینینگ خود تلاش کرده است و این نشان دهنده نرخ ضربه او 118.84 است.

XI پیش بینی شده CSK در مقابل RCB: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا رهانه، معین علی، امباتی رایودو، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (c&wk)، دواین پرتوریوس/ماتیش پاتیرانا، ماهیش تیکشانا، توشار دشپنده

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله