“چقدر می خورند؟” پریتی زینتا فاش می کند که زمانی 120 آلو پارانتا برای بازیکنان پنجاب کینگز ساخته است. هاربهاجان سینگ واکنش نشان می دهد

لیگ برتر هند (IPL) یک دیگ ذوب استعدادهای برتر کریکت از سراسر جهان است. این یک مسابقه کریکت است که همه بازیکنان برتر کریکت می خواهند در آن شرکت کنند. همچنین به بازیکنان داخلی کریکت این فرصت را می دهد که از بهترین ها بیاموزند و یک اتاق رختکن را با اسطوره ها به اشتراک بگذارند. اتفاقات خنده‌داری نیز از لیگ به‌وجود می‌آید که برخی از آن‌ها شامل مالکان تیم نیز می‌شود. پریتی زینتا، یکی از مالکان پنجاب کینگز، با به اشتراک گذاشتن یکی از این نمونه‌ها، گفت که یک بار مجبور شد 120 آلو پارانتا برای تیمش در سال 2009 IPL در آفریقای جنوبی بسازد، زمانی که تیم Kings XI Punjab نام داشت.

مجری از پریتی در استار اسپورت پرسید: “چه کسی فکر می‌کرد پریتی زینتا برای تیمش آلو پاراتا درست کند؟ فکر می‌کنم آنها پس از آن تمام پاراتاها را نخورند.” هاربهاجان سینگ که او هم آنجا ایستاده بود شروع به خندیدن کرد.

“اولین بار متوجه شدم که پسرها چقدر می خورند. ما در آفریقای جنوبی بودیم و آنها یک پاراتا خوب سرو نکردند. سپس به آنها گفتم، “من به شما یاد می دهم که همه پاراتاها را درست کنید”. پسرها با دیدن آن، پرسیدند. اگر بتوانم همه پاراتاها را برای آنها درست کنم. به آنها گفتم که اگر در مسابقه بعدی برنده شوند آلو پاراتا درست می کنم. آنها برنده شدند. سپس من 120 آلو پاراتا درست کردم. پس از آن دیگر ساخت آلو پاراتا را متوقف کردم.”

با شنیدن آن، هاربهاجان سینگ: “عرفان به تنهایی 20 تا می خورد.”

پنجاب کینگز روز جمعه بازی IPL 2023 خود را مقابل لاکنو سوپر جاینتز شکست داد. وسیم جفر، مربی ضربتی پنجاب کینگز، پس از باخت سنگین مقابل لاکنو سوپر جاینتز، از بولرهای تیمش حمایت کرد تا بازگشتی قدرتمند داشته باشند و افزود که “یکی از آن روزهایی بود که همه چیز برای حریف کلید خورد.” بازیکنانی مانند مارکوس استوینیس، کایل مایرز، آیوش بادونی و نیکلاس پوران، بولرهای پنجاب را به تسلیم درآوردند، در حالی که LSG 257 امتیاز را به دست آورد و در روز جمعه به رتبه 5 – دومین رکورد برتر تاریخ IPL– رسید.

جافر پس از باخت تیمش در 56 ران گفت: “امروز یکی از آن روزهایی بود که همه چیز برای حریف کلید خورد و ما کمی بی خبر بودیم. توپ گیران ما قدرتمند باز خواهند گشت.”

“بولینگ ما نتوانست اجرا کند. آنها در پاورپلی خوب شروع کردند و فقط بلند شدند، متوقف نشدند، همه بازی کردند… آیوش بادونی، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران. وقتی کسی اینطور بازی می کند، خیلی سخت است. آنها پس از پاورپلی حرکت خود را از دست ندادند. همانطور که گفتم، روز تعطیلی برای بولینگ ما بود.” کاگیسو رابادا (2/52)، آرشدیپ سینگ (1/54) و سام کوران (1/38) 144 دوش بین خود در 11 اور، بازیکنان پیشرو پنجاب دریافت کردند.

خمیر سابق هند احساس می کند که هنوز نیازی به فشار دادن دکمه وحشت نیست. او اما اعتراف کرد که بولرها می‌توانستند به گونه‌ای دیگر با این وضعیت برخورد کنند.

“این یک نگرانی جدی نیست. قبل از این بولینگ ما در شرایط جدی در برابر سرخپوستان بمبئی، راجستان رویالز و نایت رایدرهای کلکته دفاع کرده است. واحد بولینگ عملکرد بهتری داشته است. امروز یک روز تعطیل بود.

جافر گفت: «شاید می‌توانستیم از پلان B استفاده کنیم، مانند استفاده از توپ‌های کندتر و استفاده مداوم از مرز طولانی‌تر».

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله