چشمهای معین علی همه کاره انگلیس به تیم تست بازگشت


معین علی همه کاره تیم انگلیس می خواهد همه تلاش خود را در این بازی انجام دهد و پس از اعتراف به اینکه قبلاً “گرسنگی زیادی از دست داده بود” مایل است سال آینده در The Ashes بازی کند. بازیکن سرتاسری اذعان کرده است که “آنقدر در کریکت بین المللی باقی نمانده است” و می خواهد هر آنچه را که برای بازی در انگلیس بازی می کند بدهد. “من می دانم که مدت زیادی در کریکت بین المللی باقی نمانده ام. اما تمام تلاشم را می کنم تا جایی که می توانم انجام دهم تا به سطحی که می خواهم برسم برسم. من به اندازه کافی از کریکت تست فاصله داشتم ، “ESPNcricinfo به نقل از معین گفت.

اخبار

“فکر می کنم از جوانی گرسنه تر بودم. فکر می کنم همه وقتی می خواهند کریکت تست بازی کنند گرسنه ترند [for the first time]. حدس می زنم یک سال و نیم پیش قطعاً مقدار زیادی از این گرسنگی را از دست دادم. اما در طول شش ماه گذشته ، احساس می کنم که دوباره برمی گردد و می خواهم کریکت تست بازی کنم و تا آنجا که می توانم بازی کنم. “

معین آخرین بار در آگوست 2019 مقابل استرالیا در انگلیس بازی کرد و پس از آن از طولانی ترین قالب بازی استراحت کرد ، زیرا قرارداد مرکزی انگلیس را از دست داد.

“من مدتی نیست که بازی کرده ام و با گذراندن وقت با خانواده و فکر کردن در مورد بازی ام ، اگر تماس گرفته شود ، من مشتاقانه خواهان حضور در آن هستم. من بازنشسته نشده ام یا هر چیز دیگری. فقط برای برداشتن یک قدم از قالب بازی بود “.

“اکنون وظیفه من این است که بیرون بروم و اجرا کنم. من باید به فضای ذهنی خوبی برسم ، که طی چهار یا پنج ماه گذشته روی آن کار کرده ام. این کار دشواری بوده است. اما این در مورد پاک کردن همه چیز و شروع دوباره آن است ،” همه جانبه اضافه شده است.

انگلیس قرار است از 27 نوامبر با سه مسابقه T20I و تعداد زیادی ODI با آفریقای جنوبی شاخ ها را قفل کند و همه مسابقات باید در یک محیط زیست ایمن انجام شود.

تیم انگلیس روز سه شنبه وارد آفریقای جنوبی شد و پس از رسیدن آنها یک دوره قرنطینه 10 روزه را آغاز کرد.

تبلیغ شده

همه مسابقات در یک محیط زیست ایمن در کیپ غربی و با حضور در مسابقات نیولندز و پارک بولاند برگزار خواهد شد.

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود و اولین سریال در آفریقای جنوبی از زمان قفل این کشور در ماه مارس خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله