چرا RCB Pacer Harshal Patel مجاز به تکمیل Last Over در مقابل CSK نبود – توضیح داده شد

باترهای چنای سوپر کینگز در دیدار روز دوشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه M Chinaswamy Stadiun مقابل رویال چلنجرز بنگلور شادی کردند. Devon Conway و Shivam Dube به سرعت به نیم قرن رسیدند زیرا CSK یک هدف عظیم 227 دویدن را برای RCB ارسال کرد. در آخرین اوور اینینگ، هارهاال پاتل، بازیکن RCB، برای پایان دادن به مراحل تیمش آمد. با این حال، او نتوانست اوور را کامل کند و گلن ماکسول جایگزین او شد. او دو تیر به معین علی زد و طبق قوانین از حمله دور شد.

دوون کانوی 83 توپ از 45 توپ را شکست داد، در حالی که شیوام دوب به توپ 27 توپ 52 ضربه زد، زیرا چنای سوپر کینگز در یک مسابقه IPL در روز دوشنبه امتیاز 226 برای شش را به ثبت رساند.
انتخاب کاسه، این یک مبارزه برای حمله بولینگ RCB بود، زیرا ضربات CSK از همان ابتدا با چکش و انبر می رفتند.

CSK به لطف کانوی که برای اولین بار وین پارنل را تا مرز میانی ویکت در اوور دوم شلاق زد و سه توپ بعد، بازیکن آفریقای جنوبی را از روی حصار پای خوب بلند کرد، شروع کرد.

روتوراج گایکواد در حالی که در اور سوم جدا شد، به سختی دست به گریبان شد و پارنل را در زمین بیرون از زایمان محمد سراج پیدا کرد.

کانوی در حالی که کار خود را با سبکی انجام می داد، آشفته نبود، ویجیکومار ویشاک را به مدت 4 گل از روی دروازه بان برد، و یک توپ بعد، آجینکیا راهانه (37 بر 20) یک شوت هوک عالی برای ارسال توپ به جایگاه ها انجام داد.

رهانه در حالتی برای اثبات یک نکته به نظر می‌رسید که او پارنل را برای دو خط مرزی و ششم برای برداشتن 15 ران از اوور ششم به چالش کشید.

گلن ماکسول که در اور هفتم وارد حمله شد، توسط کانوی از پارک خارج شد. این دو به شکلی شوم به نظر می رسیدند که در تمام مراحل شراکت خود یک مرز یا شش را جمع می کردند.

کانوی در بهترین حالت وحشیانه خود قرار داشت و قبل از اینکه اسپینر لانکا با تمیز کردن رهانه، شراکت خطرناک خود را به هم بزند، وانیندو هاسارانگا د سیلوا را روی میدویکت به مدت شش تا در اوور دهم کشید. کانوی پنجاه دوم خود را در یورتمه با دو در همان اوور بالا آورد.

نیوزیلندی سپس هاسارانگا را برای یک مرز شکست داد زیرا CSK در نیمه راه به امتیاز 97 بر دو رسید. شیوام دوب ورود خود به چین را با یک شش گل بزرگ از ماکسول مشخص کرد، در حالی که کانوی به حمله خود ادامه داد و ویجیکومار تازه کار را برای چهار نفر پشت سر هم شکست داد.

معلوم شد که این یک گردش کابوس‌وار برای ویجیکومار جوان بود، زیرا کانوی توپ‌زن را از مرز با پای ریز برای حداکثری دیگر هجوم آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله