چرا سوریاکومار یاداو کاپیتان هندی‌های بمبئی با وجود حضور روهیت شارما به عنوان بازیکن ضربه‌ای بود؟

سرخپوستان بمبئی سابقه جدیدی را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز در روز یکشنبه رقم زدند و روهیت شارما کاپیتان تمام وقت به عنوان یک تعویض ضربه ای وارد زمین شد. این Suryakumar Yadav بود که تیم را در زمین رهبری کرد، در حالی که روهیت در طول بولینگ MI به طور کامل در اولین اینینگ ها غایب بود. با این حال، حتی زمانی که روهیت در ابتدای بازی تیم با ایشان کیشان برای ضربه زدن بیرون آمد، این سوریا بود که کاپیتان تعیین شده تیم باقی ماند.

در زمان پرتاب، سوریاکومار گفت که روهیت به دلیل یک حشره شکمی از ترکیب یازدهم بازی خارج شده است. از این رو، دیدن او که به عنوان بازکننده به خفاش می آید، شگفت آور بود.

“دوست دارم اول کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعدا به خوبی به چوب می رسد. روهیت بیرون است، او یک حشره معده دارد. وقت آن است که یک نمایش خوب ارائه دهیم. ما با یک تغییر می رویم، دوان یانسن می آید. سوریاکومار در زمان پرتاب گفت.

روهیت که به عنوان “جایگزین ضربه” وارد زمین شد، قبل از اخراج توسط سویاش شارما، 20 ران به ثمر رساند. پس از اینکه MI موفق به کسب پیروزی 5 ویکت در مسابقه شد و هدف 186 ران در 17.4 اور را تعقیب کرد، این سوریا بود که در مراسم معرفی پس از بازی به عنوان “کاپیتان” مسابقه شرکت کرد.

چرا روهیت به عنوان کاپیتان در مراسم معرفی شرکت نکرد؟

طبق قانون “بازیکن ضربه ای” که توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) تعیین شده است، بازیکن جایگزین می تواند با ضربه زدن، کاسه و زمین بازی کند اما نمی تواند به عنوان کاپیتان تیم استفاده شود. اگرچه روهیت کاپیتان منتخب سری سرخپوستان بمبئی است، اما Suraykumar کاپیتان تیم باقی می ماند علیرغم اینکه هیتمن در نیمه دوم بازی به عنوان “بازیکن ضربه ای” وارد زمین شد.

یداو در مراسم معرفی گفت: ما با هم گپ زدیم، فقط باید شتاب بازی قبلی را تحمل می‌کردیم و بچه‌ها نمایشی را به نمایش گذاشتند. بعدازظهر، فکر می‌کردم ویکت کمی خشک شده است، اما همانطور که بچه‌ها ضربه می‌زدند، در عصر جا افتاد. فرم) آرام شدم و به راحتی به سمت ویکت رفتم، برای 6-7 توپ اول وقت گذاشتم. و بعد فکر کردم که اگر چشمم را به داخل بکشم، می توانم آن را جلو ببرم.”

با این پیروزی، بمبئی اکنون پس از باخت در دو بازی اول، دو بازی را به دست آورده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله