پیش‌بینی عظیم «India A» از کمپانی West Indies Great برای سوپراستار KKR رینکو سینگ

ایان بیشاپ احساس می‌کند که یک فراخوان «هند A» مطمئناً برای رینکو سینگ در راه است.© BCCI/IPL

شوالیه سواران کلکته (KKR) رانکو سینگ با عملکردهای خود برای قهرمان دو دوره لیگ برتر هند (IPL) طوفانی را به خود اختصاص داد. رینکو در سه اینینگ اخیر خود امتیازهای 46، 48 غیر اوت و 58 غیر اوت را ثبت کرده است. هفته گذشته رینکو در مقابل گجرات تایتانز در اور آخر 5 سیکس را شکست تا تیمش را از خط پایان عبور دهد. اسطوره هند غربی، یان بیشاپ، از رینکو استقبال کرد و پیش بینی بزرگی برای پنجه جنوبی کرد.

بیشاپ پیشنهاد کرد که اگر نه تیم بزرگسالان، یک فراخوان «هند A» مطمئناً برای رینکو نزدیک است.

“من تعجب می کنم که او چه زمانی ارتفاع می گیرد. من او را در فصل گذشته دیدم، چیزی در مورد او به غیر از اعدادی که دیده ایم وجود دارد. شما به رکوردهای درجه یک او نگاه کنید، بنابراین من امیدوارم که حداقل یک فراخوان هند باشد. بیشاپ در طی یک تعامل در ESPNcricinfo گفت.

طی همین واکنش، تام مودی، سرمربی سابق SunRisers Hyderabad (SRH) نیز احساسات بیشاپ را تکرار کرد و در عین حال رکورد درجه یک رینکو را برجسته کرد.

مودی همچنین پیشنهاد کرد که این به مدیریت بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام قالب برای Rinku مناسب‌تر است.

“فکر می کنم این موردی است که هند او را در چه قالبی می بیند. چه چیزی است، جایی که رینکو می تواند بخشی از کمپین توپ سفید هند باشد، چه کریکت 20 اور، چه کریکت 50 اوور یا تست. مودی گفت، من با آن مخالف نیستم و او با این اعداد بزرگ از کریکت درجه یک پشتیبان آن است.

رینکو که برای اوتار پرادش در پیست داخلی بازی می کند، 2875 دوش در 40 مسابقه ثبت کرده است که میانگین آن 59.89 و 70.88 است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله