«پیشاپیش به باترها می‌گفتی؟»: وسیم اکرم آرشدیپ سینگ، کاگیسو رابادا را منفجر می‌کند.

عکس فایل آرشدیپ سینگ و کاگیسو رابادا© BCCI/Sportzpics

مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین پنجاب کینگز و لاکنو سوپر جاینتز به یک درگیری تاریخی تبدیل شد و تیم به رهبری KL Rahul کوهی از دوش ها را ایجاد کرد و در حالی که اول ضربه می زد 257 گل به ثمر رساند. اگرچه خود پنجاب نیز بیش از 200 دوش روی تخته انجام داد، در حالی که هدف را تعقیب کردند، اما در نهایت 56 دوش کمتر از مجموع LSG را به پایان رساندند. پس از بازی، وسیم اکرم، بزرگ پاکستانی، برای نحوه بولینگ دو نفره آرشدیپ سینگ و کاگیسو رابادا، ضربه تند وشدیدی به PBKS پیس زد.

اکرم، که یکی از بهترین پیسرهای تمام دوران است، از دو رابادا و آرشدیپ انتقاد کرد و از آنها پرسید که آیا آنها از قبل به بازیکنان LSG می‌گویند که کجا می‌روند کاسه بازی کنند.

“باور نکردنی است. در زمان ما، ما با 257 روی تخته پیروز می شدیم. ببینید، این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم. من می دانم که T20 برای بولرها دشوار است. اما اگر من در عصر امروز یک بولر بودم و ضربه می خوردم. اکرم در گفتگو با Sportskeeda به Sportskeeda گفت: با یک حرکت و سمت خاص، من ران آپ خود را زاویه دارتر می کنم و از اطراف ویکت می آیم.

“من بسیاری از بول‌بازان راست‌دست را ندیده‌ام، به‌جز احتمالاً دواین براوو، که می‌توانست یورکرها را بیرون از استامپ از اطراف ویکت کاسه کند. و این با تمرین می‌آید. شما می‌توانید از اطراف ویکت بیایید، یا شاید از پشت ویکت بدوید. داور ایده این است که در ذهن بتمن شک ایجاد شود. این بچه ها این کار را نمی کنند.

“رابادا و آرشدیپ در 8 اور خود 106 دوش را واگذار کردند. آیا شما پرتاب های کامل بولینگ می کردید؟ یا از قبل به بازیکنان می گفتید، “من آنجا کاسه می زنم، شش ضربه به من بزن”. باور نکردنی است. می دانم که بولرها ضربه می خورند، اما اکرم در ادامه گفت: این قتل عام است.

این شکست برای پنجاب فراموش نشدنی بود که با 4 برد در 8 بازی در رده ششم جدول امتیازی قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله