پیروزی اینتر در دربی میلان برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان

اینترمیلان در حالی به اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا برای 13 سال رسید که تنها گل لائوتارو مارتینز در این دیدار باعث شد آنها در مجموع 3-0 مقابل آث میلان پیروز شوند. اینتر بدون شک در 10 ژوئن در استانبول مقابل رئال مادرید یا منچسترسیتی ضعیف خواهد بود، اما نحوه مدیریت آنها در هر دو بازی این بازی تماماً میلانی نشان می دهد که شکست دادن آنها سخت خواهد بود. لحظه کلیدی شب در سن سیرو زمانی بود که مارتینز آرژانتینی با روملو لوکاکو بازیکن تعویضی پاس های خود را رد و بدل کرد و ضربه ای را از داخل محوطه جریمه وارد دروازه بان میلان کرد که مایک میگنان دروازه بان میلان در پست نزدیک خود اجازه داد.

مارتینز، کاپیتان اینتر، از انسجام تیمش در دو بازی مقابل رقبای شهری خود تمجید کرد.

او گفت: “آنچه مهم است ترکیب تیم است. من آن را در جام جهانی (با آرژانتین) تجربه کردم.”

“اگر یک تیم متحد داشته باشید و همه به یک سمت بکشند، کار را آسان می کند. این بدان معناست که می توانید این مسابقات بسیار مهم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.”

وی افزود: بعد از قهرمانی در جام جهانی و تجربه اوج بازیکنی که می دانستم می توانیم به فینال برسیم و این کار را انجام دادیم.

گل او عملاً تساوی را از بین برد.

میلان که با نتیجه 2-0 از بازی اول عقب بود، در نیمه اول به سختی فشار آورد و با رافائل لیائو هدایت شد که با شوت به سمت دروازه و یکی از بهترین موقعیت های تیمش از کنار دروازه عبور کرد.

– جرقه لوکاکو –
سپس Maignan به طرز فوق‌العاده‌ای به زانو در آمد تا ضربه سر ادین ژکو را از روی ضربه ایستگاهی آرام هاکان چالهان اوغلو جمع کند.

معرفی لوکاکو در نیمه دوم جرقه ای را ثابت کرد که اینتر برای افزایش برتری خود به آن نیاز داشت.

لوکاکو که بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت و با اعتباری آسیب دیده پس از جام جهانی فاجعه بار با بلژیک غایب بود، کم کم به بهترین شکل خود بازگشت.

مهاجم قرضی چلسی بلافاصله در خط دفاعی میلان مشکلاتی ایجاد کرد و دروازه مارتینز را ایجاد کرد تا حضور آنها در اولین فینال لیگ قهرمانان اروپا از آخرین باری که در سال 2010 زیر نظر ژوزه مورینیو بزرگترین جایزه فوتبال باشگاهی اروپا را کسب کردند را تضمین کند.

“Tutti a Istanbul”، هواداران شاد اینتر با نراتزوری آواز خواندند که اکنون یک بازی تا چهارمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر گفت: “این یک رویا است که به حقیقت پیوسته است. ما همیشه معتقد بودیم که می توانیم این کار را انجام دهیم، ما یک سفر فوق العاده (به فینال) داشته ایم.

“چه چیزی مرا خوشحال کرد؟ همه چیز. دویدن، اراده، تمرکز… آنها خیلی خوب بودند.”

رودرروی مردان اینزاگی یا منچسترسیتی یا رئال مادرید قهرمان 14 بار رکورددار بازی خواهند بود، در نیمه نهایی با نتیجه 1-1 پیش از دیدار چهارشنبه در ورزشگاه اتحاد سیتی.

مارتینز گفت: «ما باید تمام تلاش خود را بکنیم.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در فکر پایانی سخت برای دویدن «خیلی خوب» تا چهار مرحله آخر بود.

ناامید شدن پس از باخت در نیمه نهایی، به خصوص در دربی، طبیعی است.

بازیکنان در هر دو بازی تمام تلاش خود را کردند اما اینتر شایسته آن بود. آنها بهتر از ما بازی کردند و در هر دو بازی پیروز شدند.

“با توجه به سفرمان و کاری که در سه سال گذشته انجام دادیم، رسیدن به فینال فوق‌العاده بود. اما نتوانستیم، این یک ناامیدی بزرگ است.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله