پچ بد روهیت شارما با شکست CSK ‘Chepauk Jinx’ vs MI پس از 13 سال ادامه دارد.

دویدن بی ثمر روهیت شارما با بید ادامه یافت تا اینکه سوپر کینگز چنای با پیروزی آسان شش ویکت در یک مسابقه IPL در Chepauk در روز شنبه یک جین 13 ساله خانگی را در برابر هندی های بمبئی شکست داد. روند وحشتناک کاپیتان هندی در IPL از دوره گذشته ادامه یافت زیرا او نتوانست برای دومین مسابقه متوالی گلزن را به دردسر بیندازد و MI امتیاز زیر 139 بر 8 را در مقابل عملکرد الهام گرفته شده از سرعت CSK و ترویکای درز دیپاک چهار به ثمر رساند (2/ 18 در 4 اور)، مرد مسابقه متیشا پاتیرانا (3/15 در 4 اور) و توشار دشپنده (2/25 در 4 اور).

تعقیب و گریز یک راهپیمایی بود زیرا دوون کانوی (44 توپ از 42 توپ) نقش لنگر را پس از گردباد 16 توپ 30 روتوراج گایکواد بازی کرد. این برد در 17.5 اور تکمیل شد و CSK پس از گجرات تایتانز در رده دوم جدول امتیازات قرار گرفت.

کاپیتان ماهندرا سینگ دونی دوش های برنده را به ثمر رساند تا جمعیت ستایشگر در Chepauk خوشحال شوند. آخرین باری که CSK مقابل MI در Chepauk پیروز شد، در سال 2010 بود، حتی قبل از اینکه هند قهرمان جام جهانی ODI تحت رهبری dhoni شود.

برای MI، این یک باخت بد بود زیرا آنها با 10 امتیاز از همین تعداد بازی و حاشیه خطای بسیار کمی بعد از این مسابقه در رده ششم باقی ماندند.

اما آنچه که مطمئناً هر دو MI را به همراه خواهد داشت، پچ لاغر طولانی‌مدت کاپیتان آنها است، زیرا 184 اجرا از 10 بازی با پنج امتیاز کمتر از 10 و تنها دو امتیاز بالاتر از 40 باعث ایجاد وحشت در رتبه‌ها می‌شود.

فراموش نکنید، پایین آمدن درجه ضربه زدن در شماره 3 کارساز نبود، زیرا یک لپ اسکوپ غیرمنتظره از دیپاک چهار اصلا برای کاپیتان کار نکرد.

اما هیچ مقدار ستایش برای پاتیرانا کافی نخواهد بود، که به معنای واقعی کلمه ضربات MI را در طول اورهای مرگ بطری می‌برد، زیرا او حتی یک مرز را در طلسم چهار اور خود واگذار نکرد.

در دوره‌های MI، یک دوشیزه نیم قرن در IPL توسط نهال وادهرا (64، 51 توپ، 8×4، 1×6) و مشارکت نیم قرنی او با سوریاکومار یاداو (26) و تریستان استابز (20) به نجات چیزها کمک کرد. برای MI که با اور سوم سه ویکت را از دست داد و به عدد 139 بر 8 رسید.

پس از انتخاب کاسه، بولرهای CSK MI را به هم ریخته و مخالفت را تا پایان اور سوم به 16 برای 3 کاهش دادند.

چهار ویکت های ایشان کیشان (7، 9 توپ، 1×4) و روهیت شارما کاپیتان MI (0، 3 توپ) را به دست آورد در حالی که توشار دشپنده با حذف کامرون گرین خطرناک اولین موفقیت را به دست آورد و او را به مدت 6 (4 توپ) بولد کرد. 1 چهار).

MI در فاصله 7 تحویلی سه ویکت را از دست داد در حالی که تنها 1 ران به ثمر رساند و قبل از اینکه سوریا (26، 22 توپ، 3×4) و وادهرا عملیات نجات را آغاز کنند، به مشکل عمیقی نگاه کرد.

سوریا و وادهرا 55 دوش در 7 اور اضافه کردند و قبل از اینکه راویندرا جادجا سریع‌تر را برای اخراج اولی اخراج کند، مطمئن‌تر به نظر می‌رسند.

سوریا، که در بازی قبلی مقابل پنجاب کینگز فرم خود را به دست آورد، پس از شکست های اولیه، کلید MI را در دست داشت و به نظر می رسید که تیم را به سمت ایمنی هدایت کند، زمانی که جادجا سریعتر از او برتری پیدا کرد.

تیم دیوید، که انتظار زیادی از او می رفت، تنها 4 توپ دوام آورد و دو ران به ثمر رساند و سپس توسط دشپنده اخراج شد.

پاتیرانا، که به نظر می‌رسد با هر بازی بهتر می‌شود، 2 ران در اور هجدهم و 5 ران در اوور پایانی انجام داد زیرا CSK سرخپوستان بمبئی را با سرعت خفه کرد تا تغییر کند. باترهای MI نتوانستند با یک عملکرد متوسط، زنجیر زن را از سریلانکا دور کنند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله