پپ گواردیولا ، مدیر منچسترسیتی قرارداد دو ساله تمدید قرارداد را امضا کرد


پپ گواردیولا پس از امضای قرارداد تمدید قرارداد دو ساله جدید در روز پنجشنبه ، به گمانه زنی ها درباره آینده منچسترسیتی پایان داد. گواردیولا قرار بود در پایان این فصل از قرارداد خارج شود و گفته شد اسپانیایی ممکن است آماده ترک سیتی باشد. اما این بازیکن 49 ساله اکنون موافقت کرده است که حداقل تا سال 2023 در ورزشگاه اتحاد بماند.

اخبار

در وب سایت سیتی آمده است: “منچستر سیتی خوشحال است که اعلام می کند پپ گواردیولا قرارداد دو ساله جدیدی را با این باشگاه امضا کرده است.”

گواردیولا ، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در میانه راه پنجمین بازی خود با لیگ برتر است و قرارداد جدید او طولانی ترین مدت حضورش در هر باشگاهی را تمدید خواهد کرد.

او با سیتی دو عنوان قهرمانی لیگ برتر ، سه جام لیگ و جام حذفی را به دست آورده است ، اگرچه تاکنون قهرمانی در اولین قهرمانی این لیگ در لیگ قهرمانان ثابت نشده است.

در میان تحولات در باشگاه قدیمی خود بارسلونا ، گواردیولا متوجه شد که با بازگشت به نیوکمپ ارتباط دارد.

اما گزارش شده است که وی به سلسله مراتب سیتی گفته است که آماده است در معافیت های اخیر بین المللی توافق جدید را به توافق برساند.

گواردیولا گفت: “از زمانی که به منچستر سیتی آمدم احساس خوشامدگویی در این باشگاه و در خود شهر – از بازیکنان ، کارکنان ، هواداران ، مردم منچستر و رئیس و مالک را داشتم.”

“از آن زمان ما با هم به موفقیت های زیادی رسیده ایم ، به گل رسیده ایم ، در بازی ها و جام ها پیروز شده ایم و همه ما به این موفقیت بسیار افتخار می کنیم.

“داشتن چنین نوع پشتیبانی بهترین کاری است که هر مدیری می تواند داشته باشد. من همه چیزهایی را که ممکن است بخواهم بخواهم انجام دهم تا به خوبی انجام دهم و با اعتماد به نفسی که مالک ، رئیس ، Ferran (Soriano) و Txiki (Begiristain) نشان داده اند فروتن هستم. در من هستم تا بعد از این فصل دو سال دیگر ادامه دهم.

“چالش پیش روی ما ادامه پیشرفت و پیشرفت است و من از کمک به منچسترسیتی برای انجام چنین کاری بسیار هیجان زده هستم.”

– ‘اعتماد متقابل’ –

اعتقاد بر این است که حتی خالدون مبارک ، رئیس سیتی و سایر قدرتمندان باشگاه نیز انتظار ندارند گواردیولا در این مرحله تصمیم خود را بگیرد.

اما آنها سپاسگزار خواهند بود که گواردیولا عدم اطمینان را پشت سر خود قرار داده و اکنون می تواند بر روی بازگشت به مسابقه قهرمانی لیگ برتر تمرکز کند.

سیتی که روز شنبه به تاتنهام سفر می کند ، در حال حاضر در رده دهم قرار دارد و شش امتیاز عقب تر از لستر رهبر دارد و یک بازی در این بازی وجود دارد.

مبارک گفت: “این ویژگی های مرد را نشان می دهد که اشتیاق و رویکرد هوشمندانه پپ گواردیولا اکنون در تار و پود فوتبال ما و فرهنگ ما به عنوان یک باشگاه بافته شده است.”

“این تأثیر در موفقیت ما در دوران تصدی وی مهم بوده است و به همین دلیل خوشحالم که او نظر ما را در مورد آنچه که باید در زمین و خارج از زمین انجام شود ، به اشتراک می گذارد.

“تمدید قرارداد پپ گام بعدی طبیعی در سفری است که طی سالهای متمادی تکامل یافته است.

“این محصول اعتماد و احترام متقابل است که بین او و کل باشگاه وجود دارد. همچنین به ثبات و خلاقیت در قلب عملیات فوتبال ما کمک می کند.

“مهم این است که این اعتبار ساختار و فلسفه فوتبال است که بیش از یک دهه ساخته شده است و او بسیار به آن کمک کرده است.”

سیتی در زمان گواردیولا از 245 مسابقه 181 پیروزی کسب کرده و رکورد های لیگ برتر را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر 18-2017 با 100 امتیاز ثبت کرده است.

آنها در سال 2019 دوباره قهرمان شدند اما فصل گذشته 18 امتیاز با لیورپول بدست آوردند.

تبلیغ شده

پیشرفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از زمان مسئولیت هدایت سیتی در سال 2016 نیز هدف اصلی گواردیولا است که آخرین بار در سال 2011 با تیم بارسلونا در رقابت های نخبگان باشگاه های اروپا پیروز شد.

گواردیولا ممکن است در ماه ژانویه به دنبال لیونل مسی ، مهاجم بارسلونا باشد ، زیرا آرژانتینی که در پایان این دوره از قرارداد خارج است ، خواست با ناامیدی از مشکلات باشگاه اسپانیایی در این فصل نزدیک جدا شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله