پنجاب کینگز پیسر آرشدیپ سینگ پس از نمایش فاجعه بار علیه سرخپوستان بمبئی در توییتر برشته شد

آرشدیپ سینگ که وظیفه جلوگیری از دستیابی سرخپوستان بمبئی به هدف 214 ران را بر عهده داشت، روز چهارشنبه برای تکرار قهرمانی های مرگبار بولینگ خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تلاش کرد. آرشدیپ توسط باترهای MI از جمله سوریاکومار یاداو، ایشان کیشان، تیلاک ورما جدا شد و تنها در 3.5 اور 66 دوش را واگذار کرد. از آنجایی که مسابقه به نفع MI روهیت شارما به پایان رسید، آرشدیپ خود را در توییتر پرطرفدار دید، با طرفدارانی که میم ها و جوک ها را در پلتفرم میکرو وبلاگ نویسی منتشر می کردند.

آرشدیپ به دلیل عملکرد فاجعه‌بار خود در برابر قهرمانان 5 دوره هندی بمبئی، رکوردی ناخواسته برای واگذاری بیشترین دوش بدون سهمیه کامل بولینگ 4 اور در مسابقه T20 به ثبت رساند. ضربان‌ساز بازوی چپ در مجموع 23 توپ ارسال کرد و 66 دوش را واگذار کرد و رکورد بن ویلر نیوزیلندی را در این فرآیند شکست. کیوی در سال 2018 در یک مسابقه T20 مقابل استرالیا 64 ران در 3.1 اور واگذار کرده بود.

در صحبت‌های بعد از بازی، کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan، سخنانش را کوتاه نکرد، زیرا اعتراف کرد که بولرها خطوط محکم‌تری را انجام نداده‌اند، که به ضربات MI در تعقیب و گریز کمک کرد.

ما خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کردیم که مجموع خیلی خوبی بود، اما متأسفانه نتوانستیم از آن دفاع کنیم. من احساس می‌کنم که البته ریشی خیلی خوب بولینگ کرد، اما از طرف دیگر، ما کمی بیرون از کنده بولینگ بازی کردیم. باید در پاورپلی بازی می کرد و بعد ایشان و سوریا بازی را حذف کردند.

“ما باید خطوط محکم تری می زدیم. چون ویکت را دیدیم و دیدیم که ویکت بسیار خوبی است، فکر می کردیم که تغییر سرعت بسیار موثر خواهد بود و من احساس می کنم ناتان واقعاً خوب بازی می کرد اما سایر بولینگ ها امروز بالا نرفتند. شبنم وجود داشت. در زمین و ویکت کمی بهتر شد، من احساس کردم که اگر یک اسپینر ضربه بخورد، مهار دویدن سخت می‌شود.”

پس از این شکست، تیم پی بی کی اس با 5 برد در 10 مسابقه در رده هفتم جدول امتیازی قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله