پنجاب کینگز در مقابل پایتخت دهلی: تیم های پیش بینی شده برای هر دو طرف در IPL 2023

پادشاهان پنجاب به دنبال زنده نگه داشتن رویاهای پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود هستند، در حالی که دهلی کپیتالز قصد دارد مبارزات خود را در حالی که دو تیم در روز چهارشنبه در دارامسالا به مصاف یکدیگر می روند، برنده شود. این اولین مسابقه در محل برگزاری خواهد بود و میزبان بازی دیگری در این مسابقات خواهد بود زیرا PBKS به مصاف راجستان رویالز می رود. دی سی پس از شکست مقابل PBKS در آخرین مسابقه خود از مسابقات حذف شد. با این حال، PBKS همچنان به مبارزه برای جایگاهی در جمع چهار تیم برتر ادامه می‌دهد، زیرا پیروزی در دو بازی اخیر آنها را به 14 امتیاز می‌رساند.

برای پنجاب کینگز، انتظار نمی رود تغییر عمده ای وجود داشته باشد زیرا لیام لیوینگستون، سیکاندار رازا، سام کوران و کاگیسو رابادا به احتمال زیاد گزینه های خارج از کشور خواهند بود. هارپریت برار در بازی قبلی یک بازیکن برتر برای تیم بود و پرابهسیمران سینگ نیز به عنوان یک گزینه افتتاحیه خوب ظاهر شد.

برای دی سی، تورنمنت سختی بوده است، اما دیوید وارنر مطمئناً به دنبال آن خواهد بود که به تعداد قابل توجه دوندگی خود بیافزاید. رومن پاول در نهایت می تواند یک بازی برای تیم در رده میانی داشته باشد در حالی که انتظار می رود پراوین دوبی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم حفظ کند.

پنجاب کینگز XI را پیش بینی کرد (همراه با بازیکن تاثیرگذار):پرابهسیمران سینگ، شیخار داوان (سی)، لیام لیوینگستون، جیتش شارما، سام کوران، سیکاندار رازا، شاهرخ خان، هارپریت برار، ریشی داوان، راهول چهار، آرشدیپ سینگ، کاگیسو رابادا.

دهلی کپیتالز XI را پیش بینی کرد (به همراه بازیکن تاثیرگذار):دیوید وارنر (C)، فیلیپ سالت، میچل مارش، رومن پاول، امان حکیم خان، آکسار پاتل، پراوین دوبی، کولدیپ یاداو، ایشانت شارما، خلیل احمد، موکش کومار، مانیش پاندی.

موضوعات ذکر شده در این مقاله