پنجاب پادشاهان پیش بینی XI در مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023: آیا گورنور راه را برای هارپریت برار باز خواهد کرد؟

IPL 2023: PBKS در درگیری بعدی خود با CSK روبرو می شود© BCCI

پنجاب کینگز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز یکشنبه برابر چنای سوپر کینگز به میدان می رود. تیم تحت رهبری شیخار داوان پس از مواجهه با شکست بزرگ 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز به این دیدار خواهد آمد. PBKS در موهالی 257 دوش مقابل LSG واگذار کرد که دومین مجموع بالاتر در تاریخ مسابقات است. کاپیتان داوان پس از چند بازی بیرون نشستن به دلیل مصدومیت برای هدایت تیم برگشت. از آنجایی که Chepauk زمینی مناسب برای چرخش در نظر گرفته می شود، تیم احتمالاً شامل هارپیت برار همه کاره است که در مقابل LSG نیمکت نشین شده بود.

پادشاهان پنجاب برای ثبات تلاش کرده اند و بازگشت کاپیتان داوان در روز جمعه به هدف تیم کمک نکرد.

در مقابل یک هدف دلهره آور، ضربات PBKS با سرعت مناسبی به گل رسیدند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به 200 انجام دادند، اما نتوانستند از روی خط دفاع کنند. آنها وظیفه خود را در برابر CSK که دارای چرخش سنگینی است، کوتاه خواهند کرد.

بالاترین رتبه شامل داوان، پرابهسیمران سینگ و آتاروا تاید باید راه بیفتد در حالی که لیام لیوینگستون هنوز به جایگاه خود نرسیده و امتیاز بزرگی کسب نکرده است. سام کوران در مقابل سرخپوستان بمبئی پیشتاز بود و سهم او با چماق و توپ کلیدی برای تیم است.

پیسرهای آرشدیپ سینگ و کاگیسو رابادا که توسط باتترهای LSG به نظافتچی ها برده شدند، باید به سرعت جمع شوند. طلسم راهول چهار در اورهای میانی نیز در پیست چنای که معمولاً کند و کم است بسیار مهم است.

XI پیش بینی شده PBKS در برابر CSK:شيخار داوان، آثاروا تايد، ليام ليوينگستون، سيكاندار رازا، جيتش شارما (WK)، سام كوران، شاهرخ خان، هارپريت برار، كاگيسو رابادا، راهول چهار، آرشديپ سينگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله